במשך כשלוש שנים העברנו שיעורי זמן קסם ועבודה אנרגטית בבית ספר יסודי במצפה רמון, ושיעורי זמן קסם, המצולמים ועומדים לרשותכם כעת, מבוססים על ניסיון הוראה זה.

שיעורי זמן קסם אינם בתשלום, יחד עם זאת אם תרגישו שנכון לכם להעביר עבורם דאנה ולתמוך בפרויקט, השתתפותכם תתקבל בהערכה רבה. לשליחת דאנה

זמן קסם הם שיעורים בעבודה אנרגטית לכל המשפחה. השיעורים באים לתת שפה וכלים לשדה האנרגיה החי והפועם שנגיש לנו באמצעות הידיים, האצבעות, הלב, הדמיון והתודעה. בשיעורים אלו אנו עוסקים בשיטות ריפוי כגון יצירת כדור אור, או קסם האצבעות, אנו עוסקים בסוגיות יסוד של עולם המכשפים, כמו כוונה, אנו לומדים להתחבר לעֹצמה של הלב והנשמה שלנו, לרקוח שיקויים, ועוד.

השיעורים לא נועדו לילדים בלבד, אלא שואפים לתת השראה וכלים להורים ואנשי חינוך להתמודד עם סיטואציות חיים שונות כגון קונפליקטים, פחדים, כאב, ולא פחות מכך, התכוונות לעבודה עם רגישות וקסם לשם הגשמה, ביטוי עצמי, העצמה עצמית, ריפוי והתפתחות.

אנו רואים באפשרות לתת שפת קסם משותפת להורים וילדים את אחת ההגשמות יקרות הערך ביותר של בית הספר, מתוך הבנה שפיתוח רגישות ומודעות בחיבור עם מאגרי הדמיון והעֹצמה הטמונים בכל אחד ואחת הם המפתח להתפתחות המין האנושי ממקום של הישרדות, אלימות, חוקים, שליטה וכוחנות למקום של רגישות, רווחה נפשית, עדינות, חדוות יצירה, והתעלות.

המשך פיתוח זמן קסם ושיתופי פעולה
זמן קסם הינו פרויקט מתמשך ואנו מקווים להעלות שיעורים נוספים המותאמים לגילאים נוספים ולהרחיב את מאגר השיעורים באופן שוטף, כמו גם לפתח הצעות חלופיות למשחקי חברה שאינם מבוססים על תחרות, ניצחון האחד והישגיות. במידה ויש לכם משחקים כאלו שהייתם רוצים לשתף בהם אתם מוזמנים לכתוב לנו ונמצא דרך להעלות אותם למאגר הפעילויות בדף המשפחתי שלנו.

בסוף כל שיעור אנו מעודדים את הילדים ואתכם לכתוב לנו, לשתף אותנו בחוויה שלכם מהשיעור ובפיתוח הייחודי שלכם את הנושאים המוגשים. ילדים מוזמנים לכתוב לנו גם מכתבים ולשלוח ציורים ואנו בשאיפה לפתח קהילה יוצרת סביב התכנים והפעילות של זמן קסם.

אף על פי שהמשאבים הנדרשים לשם הפקת שיעורים אלו גדולים החלטנו לא לגבות עבורם תשלום, מתוך רצון וכוונה להנגיש אותם עד כמה שאפשר ולאפשר את הטוב הזה ללא תנאים.

לשם הפקת שיעורים נוספים אנו זקוקים למתנדבים בעלי כישורים וציוד לצילום ו/או עריכה, לימים מרוכזים של צילום פרקים נוספים ועריכתם. אם יש לכם את הקישורים הללו ותרצו לתרום מזמנכם לטובת הפרויקט נעריך זאת מאוד, זה יאפשר את המשך הפרויקט. ניתן ליצור איתנו קשר כאן.

***כתובת למשלוח מכתבים: זוהר לימודים אזוטריים (זמן קסם), עין סהרונים 4, מצפה רמון 608000***

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שפה בשבילי היא כלי לזרימת אנרגיה. היא ערוץ או מתווה, או אפליקציה שהמבנה שלה מייצר תנועה, מזין או מזרים תדר מסוים בתוכי ובעולם.
 
בשבילי שפה אינה סיפור, אלא ערוץ להבנה של תדרים שונים וכלי לנגישות. כמו שישנם עזרי נגישות לאנשים חרשים או אנשים עוורים, כך השפה היא כלי נגישות לאדם לשהגיע לעולם ואינו יודע מיהו ולאן הגיע.
 
השפה אינה מגלה לאדם מיהו, והיא גם אינה מגלה מהו העולם, אבל היא מציעה אפשרויות לגבי מה אפשר לעשות בעולם כאדם.
 
בעידן הקודם השאלה-תמיהה הייתה, מי אני, מאין באתי, לאן אני הולך, מתוך הנחה אולי שייש אני, שייש מקום ממנו הגעתי ומקום אליו אנחנו מגיעים. כל המבנה של התהיה הוא לינארי, מניח מקור, יעד, וקיום של הוויה תופשת. כמה אלפי שנים אחרי שהתהיות האלו הורהרו עד דק, לא נראה שהתקדמנו עם תשובה, אבל קיבלנו לא מעט ספקולציות או נקודות מבט
 
השאלה שאותי מעניינת היא לא מי אני, או מאין הגעתי ולאן אני הולכת, אלא מה אני יכולה לעשות, להרגיש, לחוות, לחולל
 
דבר ממה שאעשה, ארגיש, אחשוב, אחווה או אחולל אינו מגדיר אותי או את העולם, וכל דבר שאעשה או אחווה או אחולל ישפיע על יכולת התפישה שלי אפשרויות חדשות של קיום
 
כל מילה מבחינתי היא עולם, שפה, מערכת שמאפשרת לי חוויה, שינוי, התפתחות
 
על פי תפישתי כל מילה היא ביטוי לתדר שהוא מובחן באיכות שלו מתדרים אחרים ויש לו מכנים משותפים
 
למשל המילה עקרב, באה לציין יצור מסויים שמתקיים בממד הזאולוגי, אבל כשאני מרשה לעצמי להתקרב למילה, לאיכות, לעקרב, אני מזהה תבנית אנרגטית מסויימת שתומכת באחד מממדי הקיום שלי. העקרב למשל הוא תדר, או אפליקציה שכשאני עובדת איתה אני מזהה את המקום שלו בגוף שלי (כי כל דבר שאני תופשת מתקיים גם בתוכי) וכשאני מפעילה אותו בתוך הגוף שלי יש לי גישה למה שיכול להיות מכונה כגביע הקדוש או מעיין הנעורים, או מיים טהורים מחדשי תודעת חיים. ההכרות עם השפה של העקרב, האפליקציה המבנה, הזרימה שלו מפגיש אותי עם עצמה של התחדשות כוח חיים ואני יכולה להפעיל אותה כמתג
 
המילה אלוהים למעשה מקיימת עולם שלם של הנחות, למשל, איכות שאינה נתפשת באופן ישיר בחומר אבל מארגנת את הקיום באופן שאינו מזדהה באופן מוחלט עם החומרי (במידה ונאמין שאיכות כזו קיימת) ובמידה ולא נאמין שאיכות כזו קיימת היא עדיין מקיימת את המבנה החומרי באופן אחר כלא קיימת
 
כל מילה שאנו תופשים היא קואורדינטה במפה העצומה של הגלקסיה שהיא אנחנו. להיכנס לתוך המילה, ולצלול אל תוך העולם שהיא מאפשרת זה לגעת בעצמנו בעוד אופן
 
מלאך, נשמה, אלוהים, עקרב, הר, כוכבים, אש, מים, אדמה, לוחם, חולם, סליחה תודה, כל איכות כזו אם שייש לה ביטוי פיזי ואם לא, היא איכות מקור שיש לה תבנית אור מטאפיזית, מקום בגוף, רשת אנרגטית שאפשר להפעיל בתוכנו ממש כמו שמפעילים אפליקציה בטלפון
 
הגוף האנושי הוא כמו גלקסיה עצומה, אפשר להגיד “כוכבים”, “תאים”, ואפשר לומר: גמל שלמה, חגב, נמלה, צרצר,…. הם אולי דומים אבל גם שונים מאוד אחד מהשני וכל אחד מעניק הבנה מיוחדת של אפשרויות השימוש בהכרה, הרחבת התודעה ותפעול מושכל יותר של הגוף, שמאפשר עוד התגלות
 
אני חוקרת לא מעט איכויות/ מילים/ אפליקציות לאורך השנים בעבודה אנרגטית מוקפדת ואינטנסיבית על עצמי. אני עכבר הנסיונות של עצמי, אני המעבדה, החוקר, התצפיתן, ואני כל הזמן משתנה, מתגלה, מתאפשרת
 
השנה אני הולכת לנסות ללמד חלק מהתהליכים הללו במסלול השנתי. כשכתבתי שהמסלול השנתי יעסוק בשפות קיבלתי כל מיני תגובות שלימדו אותי שאני צריכה אולי להסביר עוד קצת במה עוסקת שנת הלימודים.
לא נעסוק באותיות. נעסוק במודלים אנרגטיים שמחברים גוף ותודעה לשימוש מושכל יותר בגוף שלנו.
 
אין תכלית ללימודים במובן הישיר, כי אין באמת לאן ללכת, אבל היכולת לתפעול מושכל מביאה איתה הרבה חדווה, חירות ובריאות, גם אם היא יכולה להיות מאוד מאוד מאתגרת. זה לחיות כל הזמן בתפר שבין החלום למציאות, האפשרות וההגשמה, בנביעה האינסופית שההכרה שלנו יכולה לתפוש ולחוות ולהתפתח מתוכה
 
חלק מהשפות שנלמד: שפת הנשמה, שפת הנפש, שפת האלוהות, שפת האהבה, שפת המלאכים, שפת הגאולה, שפת הטבע, שפת הזמן, תדרים של איכויות הוויה מהטבע ומהגלקסיה, ועוד….
 
זה לא מי אני, זה מה אני יכולה להיות, לרגע, לפני שהוא מתחלף ברגע אחר… ואני מתגלה שוב, באופן אחר

התחברות לאתר