מסלול לימודים שנתי 2024 שנים א-ג

המצב הנוכחי
לא רשום
מחיר
‏4,800.00 ₪

מסלול לימודים שנתי 2024-2023 – שנים א’, ב’, ג’

קורס מקוון

נושא הליבה: נשימה, המחולל ושדה האנרגיה האנושי

מפגש הצגת המסלול השנתי

המסלול השנתי הינו מרחב למסע מעמיק של התבוננות פנימה, התפתחות והתגלות

עשרים וארבעה מפגשים של כארבע שעות, הכוללים: לימוד תיאורטי, תרגיל נשימה ארוך ומעמיק, זמן כתיבה מונחית לעיבוד וקרקוע החוויות, ומרחב דיון ושאלות

בשונה מקורסים קצרים הכניסה למסלול השנתי מבוססת על המשך והתמדה שמאפשרים לנו לחצות ספים פנימיים גם כאשר פוגשים התנגדות או גבול. ככזה הוא מייצר מחויבות וסבלנות לתהליך עומק טרנספורמטיבי ומסייע לנו לבסס הרגלים חדשים של נשימה ומודעות אל תוך רצף היומיום שלנו

במסלול השנתי לומדים תלמידים שזוהי השנה הראשונה, השנייה או השלישית שלהם (הממשיכים לשנה רביעית לומדים בקבוצה אחרת). הוא מותאם לתת מענה לאלו שזה המפגש הראשון שלהם עם לימוד ולאלו שמבקשים להמשיך את הלימוד כמסע תומך חיים של מודעות ונשימה

תלמידים מספרים על בית הספר

נושא הליבה בשנה הקרובה הינו נשימה ושדה האנרגיה האנושי

נלמד את השכבות השונות של שדה האנרגיה האנושי דרך המושגים המחולל, ממדים, מרחבים וצ’אקרות

נשתמש בגוף הפיזי שלנו כנקודת עוגן של תפישה להכיר באמצעותה את הנפש, הנשמה, והתודעה

נלמד למפות את התנועה והמודעות שלנו באמצעות הבנה של הכיוונים: מזרח, צפון, דרום, מערב, מרכז, למעלה, למטה, נלמד לחזק ולאזן את עצמנו באמצעות האלמנטים: אש, מים, אדמה, אויר, מתכת ועוד

נלמד את המנעד בין היותנו ישויות אור לישויות פיזיות, בין היותנו אנושיים לאלוהיים, מתוך כוונה לייצר רצף הרמוני בינינו לבין הבריאה, וכסדרן של הצ’אקרות כאשר הן פתוחות וזורמות, נפתח את גופינו להיות הקשת, ברית שלום בין שמים לארץ

הקורס יסייע לנו לתפוש את המימד בו אנו מתקיימים בעוד רמה של בהירות ועל ידי כך יאפשר לנו לפתח מיומנויות טובות יותר לניהול האנרגיה שלנו בתוכו

עבור תלמידים שזו תהיה שנתם הראשונה, הוא יעניק שפת בסיס להתייחסות פנימית והנעת תהליכים. תלמידי שנה שנייה ושלישית יקבלו עוד מערכות של מושגים בהם טרם עסקנו, מושגים שכבר למדנו יילמדו מזווית חדשה שתיתן להן עוד מימד ועומק, ותרגילי הנשימה יפגשו כבר מקום מיומן יותר שמוכן להעמקה 

הקורס מתאים לאנשים שכבר למדו בעבר נשימה ומודעות בשפות ומרחבים אחרים, והוא מתאים למי שזה המפגש הראשון שלהם עם העולמות הללו

הקורס בנוי בצורה כזו שכל אדם שילמד אותו יקבל כלים לתנועה והעמקה מהמקום בו הוא נמצא והלאה לדיוק נתיב הקיום שלו בבריאה

הקורס השנה נסמך גם על ספר שנקרא המחולל. הספר כתוב בתמצות רב והקורס מבקש לפתוח את מה שכתוב בו כקוד, ללימוד מעמיק ותומך חיים. עם הרשמה לקורס ניתן יהיה לקבל את הספר בעלות מופחתת

בכל שאלה או התבלטות בנוגע להתאמת הקורס עבורכם, אתם מוזמנים ליצור קשר עם ענבר, מרכזת הקורס, שתלווה אותו כתומכת הוראה  דרך המייל או בטלפון: 050-9006504

הנחה קבועה על קורסים נוספים לתלמידי המסלול השנתי:  אנו מתייחסים למסלול הלימודים השנתי כעמוד השדרה של בית הספר, ומעריכים מאוד לומדים שמוכנים לתת לעצמם זמן לתהליך עמוק וסבלני. ככזה אנו משתדלים לאפשר לתלמידי המסלול השנתי עיבוי וחיבור לכל פעילויות בית הספר בעלות מופחתת
תלמידי המסלול השנתי זכאים להנחה קבועה של 50% על כל קורס, סמינר או פעילות מקוונת שתתקיים בין התאריכים 01/11/2023 ועד ה-30.5.2024 (הנחה זו לא חלה על קורסים שיתקיימו מחוץ לתאריכים אלו, ולא על BEE).
כמו כן תלמידי המסלול השנתי זכאים להנחה של 500 ₪ בהרשמה ללימודי הנשימה של BEE1 ו-BEE2, ולהנחה של 800 ₪ בהרשמה לקורס מלאכת הידע השקט (שימו לב כי במקרה של אי-המשכה במסלול השנתי לאחר השיעור השני, הנחות אלו יבוטלו)

מבנה שנת הלימודים
שנת הלימודים מורכבת משני סמסטרים. בכל סמסטר 12 מפגשי לימוד של כארבע שעות
הלימוד יתקיים בימי שני בין השעות 16:00 – 20:00
ניתן ללמוד את השיעורים בלייב בזום או מהקלטות
הקלטות של כל שיעור יעלו עד כ48 שעות לאחר סיום השיעור ויהיו פתוחות להאזנה והאזנה חוזרת במהלך השנה ולפחות עד סוף דצמבר 2024. בית הספר שומר לעצמו את הזכות להוריד את ההקלטות מהאתר אחרי דצמבר 2024. במידה ובית הספר יחליט להוריד את ההקלטות בשלב מסוים מן האתר תינתן התראה של שלושה חודשים מראש, כדי לאפשר את השלמת הלימוד

לוח שנה
הסמסטר הראשון יתחיל ב 16/10/23  ויסתיים ב 08/01/24
הסמסטר השני יתחיל ב 19/02/24 ויסתיים ב 27/05/24

חופשות:
חופשת סמסטר תתקיים בין 9/01/24 – 18/02/24
לא יתקיימו לימודים ב 11/12/23 (חנוכה)
לא יתקיימו לימודים ב 25/03/24 (פורים)
לא יתקיימו לימודים ב 22/04/24 ו-29/04/24 (פסח)

רישום
ככל שתרשמו במועד מוקדם יותר יקל עלינו להבין את הקבוצה ולהיערך בהתאם ונעריך זאת מאוד. מומלץ להירשם עד סוף ספטמבר ולא לחכות לרגע האחרון לשם הרשמה, כדי לוודא שאתם מקבלים את כל הקישורים לזום ולאתר בזמן, ושאין תקלות או קשיי התחברות.

הרשמה מוקדמת: לנרשמים עד לתאריך 31/8 תינתן הטבה של סדנת תקשור מוקלטת לבחירתכם

דמי ההרשמה הינם 500 ש”ח ולא יינתן החזר על דמי הרשמה אחרי שבועיים ממועד ההרשמה. לא יינתן החזר של דמי הרשמה לנרשמים אחרי 30/9

שכר לימוד ותשלומים
שכר הלימוד השנתי הינו 4800 ₪ – דמי ההרשמה יקוזזו משכר הלימוד השנתי
אפשרויות תשלום: ניתן לחלק את שכר הלימוד עד 12 תשלומים

מדיניות תשלומים והחזר כספי לפורשים במהלך השנה:
הלימודים הינם שנתיים וההרשמה וההתחייבות הינה שנתית
החזר כספי על דמי הרשמה למבקשים לבטל, יינתן עד שבועיים ממועד ההרשמה.
לא יינתן החזר של דמי הרשמה אחרי ה-30/9
תלמיד שיחליט לפרוש מהלימודים אחרי שני המפגשים הראשונים של הסמסטר הראשון לא ישלם שכר לימוד מעבר לדמי ההרשמה.
תלמיד שיחליט לפרוש אחרי השיעור השלישי של הסמסטר הראשון יחויב ב50% משכר הלימוד השנתי.
תלמיד שיחליט לפרוש בסוף הסמסטר הראשון או במהלך חופשת הסמסטר יחויב ב75% משכר הלימוד.
תלמיד שיחליט לפרוש לאחר תחילת הסמסטר השני יחויב בשכר לימוד מלא

מי שאינו מרגיש שהוא יכול להתמיד או להתחייב לתוכנית שנתית מוזמן להצטרף לקורסים קצרים ופחות מחייבים

*במידה והנכם מעוניינים ללמוד ואין לכם אפשרות כלכלית לממן את מלוא שכר הלימוד אנא פנו אלינו בכתב

בשאלות ופרטים נוספים ניתן לפנות אלינו דרך האתר, או ליצור קשר עם ענבר מרכזת ההרשמה בטלפון: 050-9006504


תלמידים מספרים

בתום 3 שנות הלימוד,
והאחרונה שבהן בפרט, רוצה לפסוק ששעות המפגש השבועי של הלימוד הן עבורי כניסה למקום הוויה, חוויה והכלה שלמה.
המיינד לא פעיל, לא מעוניינת להבין בדרך המקובלת. ההבנה נחווית דרך הגוף, הלב והרגש.
המרחב הוא שחרור,
אפשרויות בלתי מוגבלות,
ומריות פחות צפופה
ואווריריות ורווחה של גוף ונפש.
חופש !!

אם היה נערך מבחן מסכם של החומר שנלמד השנה (ובכלל..) כנראה שלא הייתי עומדת בו,
אבל אני נוכחת בו בטוטליות
ובהודייה גדולה !

– יונית גונן

יום הלימודים עם זוהר נהיה עבורי יום של מסע לעולם אחר. נקודות מבט חדשות ומרעננות על החיים בעולם הזה וכל המשתמע מכך.
תפישות, כמעט מהפכניות, שמאפשרות, לי לפחות, להיות יותר נוכחת, יותר אוהבת ויותר סבלנית לעצמי ולבחוץ.
זה לא קורה ברגע, יחד עם זאת עכשיו, במבט של שנתיים אחורה, הלימוד בביה”ס נהייה לדרך חיים. הצניעות והאהבה שבה היא מעבירה את החומר, יחד עם תירגול הנשימה המשמעותי, שהופך את התיאוריה למעשית ממש, הפכו להיות אור גדול בחיי.
תודה לזוהר ותודה לכל התומכות והתומכים בעשייה מבורכת זו.

– חנה שמואל

אחרי שנה של הקשבה במסלול הלימודים השנתי אני יכולה לאמר בודאות שכוחו של הלימוד או אפילו ההקשבה לזוהר הוא בפתיחת שלא לאמר פריצת גבולות המחשבה. שהרי כולנו, עם הגיל יותר ויותר, מתמצקים לתוך מבנים שנשענים על שטיפות מוח תרבותיות וביוגרפיות וניזונים מפחדים, מהחמצות, מטראומות. וזוהר כמו פועלת עם מעדר מקלפת ומקרצפת בעבודה סיזיפית את שכבות התודעה שהולכות ומתעבות וככה, תוך כדי הקשבה לנקודת המבט הכה אחרתף אמיצה ופיוטית שלה- אויר חדש וטרי יכול לזרום פנימה ואנחנו יכולים לנשום יותר ויותר עמוק וגם לרווחה.

– בילי מוסקונה לרמן

אני הייתי בקורס הזום של זהר השנה.
ואני תקווה להמשיך אותו בשנה הבאה מאוד.
הלימודים השנה היו כשמם אי של שפיות, של נשימה, של התבוננות, של העמקה, מרגוע ושלווה.
לא תמיד הבנתי את הדברים לעמקם… מקווה לחזור לזה בקיץ.
אבל זה אחת המתנות המיטיבות שנתתי לעצמי.
עדין מעכלת…אבל ברור לי שנעשיתי יותר טובה אלי. עם מבט רחב יותר פנימה והחוצה.
וזה נכס שאין שני לו.
אני כבר מתגעגעת לשמוע את הקול של זהר שוב ושוב…

כשהתמגנטתי לתכנים שלך… לא הבנתי בדיוק מה הולך להיות…
הרגשתי את התדר הנקי האחר האינטליגנטי הרהוט הרוחני והאשכרה פרקטי
וזה בעצם מה שחויתי מכל שיעור.. זה ליווה אותי בצורה נעימה ועמוקה במשך השנה.
בתור מדריכת גרינברג שעובדת שנים עם הגוף ומאבחנת דרך צ’קרות, זה פתח לי כמו חלון להנגשה פרקטית יישומית קודם כל לגבי עצמי. לדעת את הווייתי מבפנים ומתן מענה עצמאי גם ברגעים של פיזור וחוסר קרקוע, זה היה מרהיב ולעזר בשבילי.

העצירה הזאת בתוך אטרף החיים לנשום במשך זמן רב זה עוגן מחוייב מציאות וכל כך תודה לך על זה.
היכולת של תכני הלימוד ושלך להנגיש ולהנהיר סוגיות כביכול איזוטריות פתח לי את המרחב של הקיום שלי באופן אלסטי.
שאריות “הפולנייה שבי” די השתחררו..
ההתייחסות ההיקפית לגינה שלי ששוקמה באופן אחר, היחס לצמחים, מרגישה שהלימוד השנה חבר לתכנים שאני מעבירה כמו חשיבה הכרתית באופן פתוח יותר מבעבר ומאפשר את הקבלה המרחבית שלפעמים התקשיתי בה.”

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא icon2-01-1.svg

ב- 26.7.2020, בעקבות חשיפה ראשונית לשידורי הפייסבוק של זהר, שלחתי לה הודעה –
“ממש לאחרונה נחשפתי לפוסטים ולהדרכות שלך. הדברים הנקיים והקורנים שאת אומרת, פגשו אותי מוקסמת, משתאה ונרגשת…!”
שלושה חדשים אחרי, הצטרפתי לקורס המקוון.
וכעת, כמעט שנה אחרי (שנדמית כשנים רבות..) יכולה לומר, שהקסם, ההשתאות וההתרגשות רק העצימו!
הלימודים פתחו לי צוהר והצצה לעולמות ולמרחבים שזהר מביאה.
הנקיון, הדיוק והאמינות איתם התכנים מובאים ומונגשים, מצליחים להפתיע אותי בכל פעם מחדש.
המסגרת מאפשרת לכל אחד מהמשתתפים לנוע בקצב משלו ולקחת את מה שמתאים ומהדהד לו נכון .
עבורי, המפגש השבועי והכלים שזהר נותנת היוו עוגן וריפוי בזמנים לא מוכרים ומורכבים הן מבחינה אישית והן אוניבסלית .
אני נושמת היום אחרת!
ארבע שעות המפגש השבועיות והתירגולים הנלווים, היוו ועודם עבורי- אי של שפיות!

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שפה בשבילי היא כלי לזרימת אנרגיה. היא ערוץ או מתווה, או אפליקציה שהמבנה שלה מייצר תנועה, מזין או מזרים תדר מסוים בתוכי ובעולם.
 
בשבילי שפה אינה סיפור, אלא ערוץ להבנה של תדרים שונים וכלי לנגישות. כמו שישנם עזרי נגישות לאנשים חרשים או אנשים עוורים, כך השפה היא כלי נגישות לאדם לשהגיע לעולם ואינו יודע מיהו ולאן הגיע.
 
השפה אינה מגלה לאדם מיהו, והיא גם אינה מגלה מהו העולם, אבל היא מציעה אפשרויות לגבי מה אפשר לעשות בעולם כאדם.
 
בעידן הקודם השאלה-תמיהה הייתה, מי אני, מאין באתי, לאן אני הולך, מתוך הנחה אולי שייש אני, שייש מקום ממנו הגעתי ומקום אליו אנחנו מגיעים. כל המבנה של התהיה הוא לינארי, מניח מקור, יעד, וקיום של הוויה תופשת. כמה אלפי שנים אחרי שהתהיות האלו הורהרו עד דק, לא נראה שהתקדמנו עם תשובה, אבל קיבלנו לא מעט ספקולציות או נקודות מבט
 
השאלה שאותי מעניינת היא לא מי אני, או מאין הגעתי ולאן אני הולכת, אלא מה אני יכולה לעשות, להרגיש, לחוות, לחולל
 
דבר ממה שאעשה, ארגיש, אחשוב, אחווה או אחולל אינו מגדיר אותי או את העולם, וכל דבר שאעשה או אחווה או אחולל ישפיע על יכולת התפישה שלי אפשרויות חדשות של קיום
 
כל מילה מבחינתי היא עולם, שפה, מערכת שמאפשרת לי חוויה, שינוי, התפתחות
 
על פי תפישתי כל מילה היא ביטוי לתדר שהוא מובחן באיכות שלו מתדרים אחרים ויש לו מכנים משותפים
 
למשל המילה עקרב, באה לציין יצור מסויים שמתקיים בממד הזאולוגי, אבל כשאני מרשה לעצמי להתקרב למילה, לאיכות, לעקרב, אני מזהה תבנית אנרגטית מסויימת שתומכת באחד מממדי הקיום שלי. העקרב למשל הוא תדר, או אפליקציה שכשאני עובדת איתה אני מזהה את המקום שלו בגוף שלי (כי כל דבר שאני תופשת מתקיים גם בתוכי) וכשאני מפעילה אותו בתוך הגוף שלי יש לי גישה למה שיכול להיות מכונה כגביע הקדוש או מעיין הנעורים, או מיים טהורים מחדשי תודעת חיים. ההכרות עם השפה של העקרב, האפליקציה המבנה, הזרימה שלו מפגיש אותי עם עצמה של התחדשות כוח חיים ואני יכולה להפעיל אותה כמתג
 
המילה אלוהים למעשה מקיימת עולם שלם של הנחות, למשל, איכות שאינה נתפשת באופן ישיר בחומר אבל מארגנת את הקיום באופן שאינו מזדהה באופן מוחלט עם החומרי (במידה ונאמין שאיכות כזו קיימת) ובמידה ולא נאמין שאיכות כזו קיימת היא עדיין מקיימת את המבנה החומרי באופן אחר כלא קיימת
 
כל מילה שאנו תופשים היא קואורדינטה במפה העצומה של הגלקסיה שהיא אנחנו. להיכנס לתוך המילה, ולצלול אל תוך העולם שהיא מאפשרת זה לגעת בעצמנו בעוד אופן
 
מלאך, נשמה, אלוהים, עקרב, הר, כוכבים, אש, מים, אדמה, לוחם, חולם, סליחה תודה, כל איכות כזו אם שייש לה ביטוי פיזי ואם לא, היא איכות מקור שיש לה תבנית אור מטאפיזית, מקום בגוף, רשת אנרגטית שאפשר להפעיל בתוכנו ממש כמו שמפעילים אפליקציה בטלפון
 
הגוף האנושי הוא כמו גלקסיה עצומה, אפשר להגיד “כוכבים”, “תאים”, ואפשר לומר: גמל שלמה, חגב, נמלה, צרצר,…. הם אולי דומים אבל גם שונים מאוד אחד מהשני וכל אחד מעניק הבנה מיוחדת של אפשרויות השימוש בהכרה, הרחבת התודעה ותפעול מושכל יותר של הגוף, שמאפשר עוד התגלות
 
אני חוקרת לא מעט איכויות/ מילים/ אפליקציות לאורך השנים בעבודה אנרגטית מוקפדת ואינטנסיבית על עצמי. אני עכבר הנסיונות של עצמי, אני המעבדה, החוקר, התצפיתן, ואני כל הזמן משתנה, מתגלה, מתאפשרת
 
השנה אני הולכת לנסות ללמד חלק מהתהליכים הללו במסלול השנתי. כשכתבתי שהמסלול השנתי יעסוק בשפות קיבלתי כל מיני תגובות שלימדו אותי שאני צריכה אולי להסביר עוד קצת במה עוסקת שנת הלימודים.
לא נעסוק באותיות. נעסוק במודלים אנרגטיים שמחברים גוף ותודעה לשימוש מושכל יותר בגוף שלנו.
 
אין תכלית ללימודים במובן הישיר, כי אין באמת לאן ללכת, אבל היכולת לתפעול מושכל מביאה איתה הרבה חדווה, חירות ובריאות, גם אם היא יכולה להיות מאוד מאוד מאתגרת. זה לחיות כל הזמן בתפר שבין החלום למציאות, האפשרות וההגשמה, בנביעה האינסופית שההכרה שלנו יכולה לתפוש ולחוות ולהתפתח מתוכה
 
חלק מהשפות שנלמד: שפת הנשמה, שפת הנפש, שפת האלוהות, שפת האהבה, שפת המלאכים, שפת הגאולה, שפת הטבע, שפת הזמן, תדרים של איכויות הוויה מהטבע ומהגלקסיה, ועוד….
 
זה לא מי אני, זה מה אני יכולה להיות, לרגע, לפני שהוא מתחלף ברגע אחר… ואני מתגלה שוב, באופן אחר

התחברות לאתר