מסלול לימודים שנתי 2024 – שנה ד

המצב הנוכחי
לא רשום
מחיר
‏4,800.00 ₪

מסלול שנתי 2023-2024 – שנה ד’

מסלול לימודים היברידי (זום ומרחב מצפה רמון)

נושא הליבה: מיזוג, עבודה עם המוות, הגמשת הזהות ומבוא לכישוף

עשרים וארבעה מפגשים של כארבע שעות, הכוללים: לימוד תיאורטי, תרגיל נשימה ארוך ומעמיק, זמן כתיבה מונחית לעיבוד וקרקוע החוויות, ומרחב דיון ושאלות

מסלול הלימודים השנתי הוא הליבה ועמוד השדרה של בית הספר. בית הספר מרגיש מחויב לאפשר ללומדים בו מסלול רב שנתי להתפתחות והתגלות, מתוך הבנה שהמסע של המודעות והאור אל תוך הקיום הפלנטרי שלנו הוא ארוך, ומורכב מהרבה שלבים ושכבות

ככל שאנו מעמיקים כך מתגלה אינסופיותו ומורכבותו של שדה האנרגיה דרכו אנו חווים את הקיום שלנו, והעבודה הפנימית דורשת את הקצב והזמן שלה

הפרדנו את שלוש שנות הלימוד הראשונות כחטיבה משתי שנות לימוד ההמשך כדי לסמן קפיצת גדילה או העמקה באפשור של הלימוד. מתוך הבנה ששלוש שנות לימוד והעמקה לנשימה ולימוד תשתית שדה האנרגיה האנושי מביאות אותנו לשלב מפגש ברמה אחרת עם הגוף והתודעה והבנה אחרת של תהליכי האור והמודעות החלים בהם

הלימוד בבית הספר מחויב לרגישות ועדינות בקצב תהליכי המודעות שלו מבלי להתפשר על רמות תודעה בהירות. במסלול השנתי לממשיכים מחויבות זו מעמיקה, ויש התכוונות לפגוש מקומות יותר מורכבים ועמוקים בתוכנו, מתוך התבססות על מסוגלות פנימית לעבוד ברמת העמקה גדולה יותר

ככזה מסלול ההמשך כבר מפגיש עם תדר של עוד עֹצמה ואותנטיות במפגש שלנו את עצמנו

העבודה עם התדר של מוות אינה באה לכוון למוות פיזי, אלא מוות כשינוי צורה, מוות כהגמשת הזהות ושחרור דפוסי אישיות שאינם משרתים אותנו עוד, מוות כפרידה מהיבטים אנושיים שהופכים למגבלה והעמקת החיבור לתדרים של אור ועֹצמה. את ההכנה לכך עשינו בכל השנים הראשונות. זה אולי נשמע דרמתי אך בפועל זהו עוד צעד קטן בכיוון התנועה שלנו לפגוש את עצמנו עם פחות מסכות, פחות תלבושות ולהתקרב לאיכות האותנטית והגדוּלה הפנימית שלנו

זו שנה שתעבוד הרבה עם התדר של חלימה ותנועה בין חלימה למציאות

בנוסף ניגע מעט ומידי פעם בתכנים של קסטנדה שמנסח בצורה בהירה את המחויבות של הלוחם נטול הרבב לפגוש את העֹצמה שלו ונבחן את האופן שבו אנו מתמודדים עם אתגרי חיים. כמו כן נתחיל מאוד בעדינות לגעת במהות של כישוף (כתשתית הכנה לשנים שישית ומעלה)

מבנה השיעורים דומה לאלו של השנים הראשונות

שנת לימודים זו היא השנה הראשונה של מסלול הממשיכים וככזו היא גם במידה מסוימת הרפתקה שאינה מוגדרת עד הסוף. כשנה ראשונה של ממשיכים הקבוצה תהיה קטנה, מה שיאפשר לימוד קצת יותר אינטימי של אנשים שכבר עשו דרך ויכולים להבין ולהעמיק אל תוך העבודה האנרגטית ברמת מודעוּת ורגישות גבוהה יותר

מאחר ונלמד בקבוצה קטנה, הנוכחות שלכם במפגשי הלימוד היא יותר מחייבת ונעדיף שכל מי שבוחר במסלול הזה ישתתף באופן אקטיבי ולא רק מהקלטות, אך זה אינו תנאי

כרגע ההתכוונות שלנו היא לפתוח את המסלול גם אם תהיה קבוצה קטנה, אבל אם נראה שאין לנו מינימום של נרשמים תקבלו כמובן את דמי ההרשמה בחזרה

מבנה שנת הלימודים
המפגשים יתקיימו בימי שלישי בין השעות 16:00 – 20:00
(למגיעים למרחב במצפה רמון, נא להגיע עד השעה 15:45)

סמסטר א’ יחל ב-17.10 ויסתיים ב-9.1
חופשות: 12.12 (חנוכה)
סמסטר ב’ יחל ב-20.2 ויסתיים ב-28.5
חופשות: 26.3 (פורים), 23.4+30.4 (פסח)

ניתן ללמוד את השיעורים במרחב, בלייב בזום או מהקלטות
הקלטות של כל שיעור יעלו עד כ48 שעות לאחר סיום השיעור ויהיו פתוחות להאזנה והאזנה חוזרת במהלך השנה ולפחות עד סוף דצמבר 2024. בית הספר שומר לעצמו את הזכות להוריד את ההקלטות מהאתר אחרי דצמבר 2024. במידה ובית הספר יחליט להוריד את ההקלטות בשלב מסוים מן האתר תינתן התראה של שלושה חודשים מראש, כדי לאפשר את השלמת הלימוד

הנחה קבועה על קורסים נוספים לתלמידי המסלול השנתי: תלמידי המסלול השנתי זכאים להנחה קבועה של 50% על כל קורס, סמינר או פעילות מקוונת שתתקיים בין התאריכים 01/11/2023 ועד ה-30.5.2024 (הנחה זו לא חלה על קורסים שיתקיימו מחוץ לתאריכים אלו, ולא על BEE).
כמו כן תלמידי המסלול השנתי זכאים להנחה של 500 ₪ בהרשמה ללימודי הנשימה של BEE1 ו-BEE2, ולהנחה של 800 ₪ בהרשמה לקורס מלאכת הידע השקט (שימו לב כי במקרה של אי-המשכה במסלול השנתי לאחר השיעור השני, הנחות אלו יבוטלו)

רישום
ככל שתרשמו במועד מוקדם יותר יקל עלינו להבין את הקבוצה ולהיערך בהתאם ונעריך זאת מאוד. מומלץ להירשם עד סוף ספטמבר ולא לחכות לרגע האחרון לשם הרשמה, כדי לוודא שאתם מקבלים את כל הקישורים לזום ולאתר בזמן, ושאין תקלות או קשיי התחברות

הרשמה מוקדמת: לנרשמים עד לתאריך 31/8 תינתן הטבה של סדנת תקשור מוקלטת לבחירתכם

דמי ההרשמה הינם 500 ש”ח ולא יינתן החזר על דמי הרשמה אחרי שבועיים ממועד ההרשמה. לא יינתן החזר של דמי הרשמה לנרשמים אחרי 30/9

שכר לימוד ותשלומים
שכר הלימוד השנתי הינו 4800 ₪ – דמי ההרשמה יקוזזו משכר הלימוד השנתי
ניתן לחלק את שכר הלימוד עד 12 תשלומים

מדיניות תשלומים והחזר כספי לפורשים במהלך השנה
הלימודים הינם שנתיים וההרשמה וההתחייבות הינה שנתית
החזר כספי על דמי הרשמה למבקשים לבטל, יינתן עד שבועיים ממועד ההרשמה.
לא יינתן החזר של דמי הרשמה אחרי ה-30/9
תלמיד שיחליט לפרוש מהלימודים אחרי שני המפגשים הראשונים של הסמסטר הראשון לא ישלם שכר לימוד מעבר לדמי ההרשמה.
תלמיד שיחליט לפרוש אחרי השיעור השלישי של הסמסטר הראשון יחויב ב50% משכר הלימוד השנתי.
תלמיד שיחליט לפרוש בסוף הסמסטר הראשון או במהלך חופשת הסמסטר יחויב ב75% משכר הלימוד.
תלמיד שיחליט לפרוש לאחר תחילת הסמסטר השני יחויב בשכר לימוד מלא

בשאלות ופרטים נוספים ניתן לפנות אלינו דרך האתר, או ליצור קשר עם ענבר מרכזת ההרשמה בטלפון: 050-9006504

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שפה בשבילי היא כלי לזרימת אנרגיה. היא ערוץ או מתווה, או אפליקציה שהמבנה שלה מייצר תנועה, מזין או מזרים תדר מסוים בתוכי ובעולם.
 
בשבילי שפה אינה סיפור, אלא ערוץ להבנה של תדרים שונים וכלי לנגישות. כמו שישנם עזרי נגישות לאנשים חרשים או אנשים עוורים, כך השפה היא כלי נגישות לאדם לשהגיע לעולם ואינו יודע מיהו ולאן הגיע.
 
השפה אינה מגלה לאדם מיהו, והיא גם אינה מגלה מהו העולם, אבל היא מציעה אפשרויות לגבי מה אפשר לעשות בעולם כאדם.
 
בעידן הקודם השאלה-תמיהה הייתה, מי אני, מאין באתי, לאן אני הולך, מתוך הנחה אולי שייש אני, שייש מקום ממנו הגעתי ומקום אליו אנחנו מגיעים. כל המבנה של התהיה הוא לינארי, מניח מקור, יעד, וקיום של הוויה תופשת. כמה אלפי שנים אחרי שהתהיות האלו הורהרו עד דק, לא נראה שהתקדמנו עם תשובה, אבל קיבלנו לא מעט ספקולציות או נקודות מבט
 
השאלה שאותי מעניינת היא לא מי אני, או מאין הגעתי ולאן אני הולכת, אלא מה אני יכולה לעשות, להרגיש, לחוות, לחולל
 
דבר ממה שאעשה, ארגיש, אחשוב, אחווה או אחולל אינו מגדיר אותי או את העולם, וכל דבר שאעשה או אחווה או אחולל ישפיע על יכולת התפישה שלי אפשרויות חדשות של קיום
 
כל מילה מבחינתי היא עולם, שפה, מערכת שמאפשרת לי חוויה, שינוי, התפתחות
 
על פי תפישתי כל מילה היא ביטוי לתדר שהוא מובחן באיכות שלו מתדרים אחרים ויש לו מכנים משותפים
 
למשל המילה עקרב, באה לציין יצור מסויים שמתקיים בממד הזאולוגי, אבל כשאני מרשה לעצמי להתקרב למילה, לאיכות, לעקרב, אני מזהה תבנית אנרגטית מסויימת שתומכת באחד מממדי הקיום שלי. העקרב למשל הוא תדר, או אפליקציה שכשאני עובדת איתה אני מזהה את המקום שלו בגוף שלי (כי כל דבר שאני תופשת מתקיים גם בתוכי) וכשאני מפעילה אותו בתוך הגוף שלי יש לי גישה למה שיכול להיות מכונה כגביע הקדוש או מעיין הנעורים, או מיים טהורים מחדשי תודעת חיים. ההכרות עם השפה של העקרב, האפליקציה המבנה, הזרימה שלו מפגיש אותי עם עצמה של התחדשות כוח חיים ואני יכולה להפעיל אותה כמתג
 
המילה אלוהים למעשה מקיימת עולם שלם של הנחות, למשל, איכות שאינה נתפשת באופן ישיר בחומר אבל מארגנת את הקיום באופן שאינו מזדהה באופן מוחלט עם החומרי (במידה ונאמין שאיכות כזו קיימת) ובמידה ולא נאמין שאיכות כזו קיימת היא עדיין מקיימת את המבנה החומרי באופן אחר כלא קיימת
 
כל מילה שאנו תופשים היא קואורדינטה במפה העצומה של הגלקסיה שהיא אנחנו. להיכנס לתוך המילה, ולצלול אל תוך העולם שהיא מאפשרת זה לגעת בעצמנו בעוד אופן
 
מלאך, נשמה, אלוהים, עקרב, הר, כוכבים, אש, מים, אדמה, לוחם, חולם, סליחה תודה, כל איכות כזו אם שייש לה ביטוי פיזי ואם לא, היא איכות מקור שיש לה תבנית אור מטאפיזית, מקום בגוף, רשת אנרגטית שאפשר להפעיל בתוכנו ממש כמו שמפעילים אפליקציה בטלפון
 
הגוף האנושי הוא כמו גלקסיה עצומה, אפשר להגיד “כוכבים”, “תאים”, ואפשר לומר: גמל שלמה, חגב, נמלה, צרצר,…. הם אולי דומים אבל גם שונים מאוד אחד מהשני וכל אחד מעניק הבנה מיוחדת של אפשרויות השימוש בהכרה, הרחבת התודעה ותפעול מושכל יותר של הגוף, שמאפשר עוד התגלות
 
אני חוקרת לא מעט איכויות/ מילים/ אפליקציות לאורך השנים בעבודה אנרגטית מוקפדת ואינטנסיבית על עצמי. אני עכבר הנסיונות של עצמי, אני המעבדה, החוקר, התצפיתן, ואני כל הזמן משתנה, מתגלה, מתאפשרת
 
השנה אני הולכת לנסות ללמד חלק מהתהליכים הללו במסלול השנתי. כשכתבתי שהמסלול השנתי יעסוק בשפות קיבלתי כל מיני תגובות שלימדו אותי שאני צריכה אולי להסביר עוד קצת במה עוסקת שנת הלימודים.
לא נעסוק באותיות. נעסוק במודלים אנרגטיים שמחברים גוף ותודעה לשימוש מושכל יותר בגוף שלנו.
 
אין תכלית ללימודים במובן הישיר, כי אין באמת לאן ללכת, אבל היכולת לתפעול מושכל מביאה איתה הרבה חדווה, חירות ובריאות, גם אם היא יכולה להיות מאוד מאוד מאתגרת. זה לחיות כל הזמן בתפר שבין החלום למציאות, האפשרות וההגשמה, בנביעה האינסופית שההכרה שלנו יכולה לתפוש ולחוות ולהתפתח מתוכה
 
חלק מהשפות שנלמד: שפת הנשמה, שפת הנפש, שפת האלוהות, שפת האהבה, שפת המלאכים, שפת הגאולה, שפת הטבע, שפת הזמן, תדרים של איכויות הוויה מהטבע ומהגלקסיה, ועוד….
 
זה לא מי אני, זה מה אני יכולה להיות, לרגע, לפני שהוא מתחלף ברגע אחר… ואני מתגלה שוב, באופן אחר

התחברות לאתר