דף הבית » קורסים » מסלולים שנתיים » מסלול לימודים שנתי 2025, שנים ד’-ו’: מיזוג, עבודה עם המוות, הגמשת הזהות ומבוא לכישוף – ב’

מסלול לימודים שנתי - העמקה

שנה ד׳-ו׳
מיזוג, מצבי תודעה טרנספורמטיביים,
עבודה עם המוות, הגמשת הזהות
ומבוא לכישוף – ב’
קורס היברידי
לייעוץ ניתן לפנות לענבר 050-9006504

מסלול לימודים שנתי - העמקה

שנה ד׳-ו׳
מיזוג, מצבי תודעה טרנספורמטיביים,
עבודה עם המוות, הגמשת הזהות
ומבוא לכישוף – ב’
קורס היברידי
לייעוץ ניתן לפנות לענבר 050-9006504

5/11/24

היברידי

4,800 ₪

על מנת לצפות בתכני הקורס ודאו שהינכם רשומים ומחוברים להתחברות

ככל שאנו מעמיקים כך מתגלה אינסופיותו ומורכבותו של שדה האנרגיה דרכו אנו חווים את הקיום שלנו, והעבודה הפנימית דורשת את הקצב והזמן שלה

הפרדנו את שלוש שנות הלימוד הראשונות כחטיבה משלוש שנות לימוד ההמשך כדי לסמן קפיצת גדילה או העמקה באפשור של הלימוד. מתוך הבנה ששלוש שנות לימוד והעמקה לנשימה ולימוד תשתית שדה האנרגיה האנושי מביאות אותנו לשלב מפגש ברמה אחרת עם הגוף והתודעה והבנה אחרת של תהליכי האור והמודעות החלים בהם

הלימוד בבית הספר מחויב לרגישות ועדינות בקצב תהליכי המודעות שלו מבלי להתפשר על רמות תודעה בהירות. במסלול השנתי לממשיכים מחויבות זו מעמיקה בהתכוונות לפגוש מקומות מורכבים ועמוקים יותר בתוכנו, מתוך התבססות על מסוגלות פנימית לעבודה ברמת רגישות גבוהה יותר

ככזה מסלול ההמשך מפגיש עם תדר נוסף של עֹצמה ואותנטיות במפגש שלנו את עצמנו

העבודה עם התדר המוות אינה באה לכוון למוות פיזי,

אלא מוות כשינוי צורה, מוות כהגמשת הזהות ושחרור דפוסי אישיות שאינם משרתים אותנו עוד, מוות כפרידה מהיבטים אנושיים שהופכים למגבלה והעמקת החיבור לתדרים של אור ועֹצמה. את ההכנה לכך עשינו בשנים הראשונות. זה אולי נשמע דרמתי אך בפועל זהו עוד צעד קטן בכיוון התנועה שלנו לפגוש את עצמנו עם פחות מסכות ותלבושות ולהתקרב לאיכות האותנטית והגדוּלה הפנימית שלנו

במסלול זה עובדים לעומק עם תדר חלימה ותנועה בין חלימה למציאות, כמו גם מפגש עם איכויות מטאפיזיות, מיתולוגיות, טרנספורמטיביות החורגות משדה האנרגיה האנושי

קסטנדה נמצא ברקע של חלק מן הלימוד, הן מהכיוון של הלוחם נטול הרבב והן מן ההיבט של כישוף. אנו עובדים עם אמנות הייקוש ומפתחים מיומנויות לתמרון ועבודה עם שדות של אנרגיה כתשתית הכנה לשלבים נוספים של לימוד

מבנה המפגשים במסלול ההעמקה הוא פחות קבוע, ישנו מעבר גמיש יותר בין זמני כתיבה, נשימה, שיחה והוראה

תרגול הנשימה והעבודה האנרגטית הוא עדיין מהותי, יחד עם ההתבוננות באמצעות כתיבה

יש במסלול זה התבססות במיומנויות שהתפתחו בשנות הבסיס, הן בפיתוח תרגולי עבודה אנרגטית מורכבים יותר והן ביכולת הנפשית לעבודה עם תדרים מורכבים ועֹצמתיים יותר

מבנה הלימודים

שנת הלימודים מורכבת משני סמסטרים
בכל סמסטר 12 מפגשי לימוד של כארבע שעות
כל מפגש למידה מורכב מלימוד תיאורטי, תרגול נשימה, זמן שיחה, ומרחב כתיבה מונחית
הלימוד יתקיים בימי שלישי בין השעות 20:00–16:00
ניתן ללמוד את השיעורים בלייב בזום או מהקלטות
הקלטות של כל שיעור יעלו עד כ 48 שעות לאחר סיום השיעור ויהיו פתוחות להאזנה והאזנה חוזרת במהלך השנה ולפחות עד סוף דצמבר 2025
*בית הספר שומר לעצמו את הזכות להוריד את ההקלטות מהאתר אחרי דצמבר 2025. במידה ובית הספר יחליט להוריד את ההקלטות בשלב מסוים מן האתר תינתן התראה של שלושה חודשים מראש, כדי לאפשר את השלמת הלימוד

לוח שנה וחופשות

הסמסטר הראשון יתחיל ב 5/11/24 ויסתיים ב 28/1/25
הסמסטר השני יתחיל ב 4/3/25 ויסתיים ב 10/6/25

חופשת סמסטר תתקיים בחודש פברואר
לא יתקיימו לימודים ב 31/12/25 (חנוכה)
לא יתקיימו לימודים ב 8/4/25 ו- 15/4/25 (פסח)
לא יתקיימו לימודים ב 3/6/25 (שבועות)

דמי הרשמה

דמי הרשמה למסלול המקוון הינם 500 ₪ שיועברו עם מועד ההרשמה
לא יינתן החזר של דמי ההרשמה למבטלים

שכר לימוד

שכר לימוד שנתי 4,800 ₪
דמי ההרשמה יקוזזו משכר הלימוד השנתי

תלמידי המסלול השנתי זכאים להנחה קבועה של 50% על מגוון לימודים מקוונים נוספים המתקיימים במהלך זמן הלימודים (הנחה זו לא חלה על קורסים שיתקיימו מחוץ לזמן הלימודים, על ריטריטים, על BEE ועל מלאכת הידע השקט, עליהם ניתנת הנחה מצומצמת יותר)

אפשרויות תשלום

ניתן לחלק לעד 10 תשלומים

מדיניות ביטולים

הלימודים הינם שנתיים וההרשמה וההתחייבות הינה שנתית
החזר כספי על דמי הרשמה למבקשים לבטל, יינתן עד שבועיים ממועד ההרשמה
לא יינתן החזר של דמי הרשמה אחרי ה- 20/10/24
תלמיד שיחליט לפרוש מהלימודים אחרי שני המפגשים הראשונים של הסמסטר הראשון לא ישלם שכר לימוד מעבר לדמי ההרשמה, ולא תתאפשר לו צפייה בהקלטות שני השיעורים הראשונים בשל מבנה הקורס
תלמיד שיחליט לפרוש אחרי השיעור השלישי של הסמסטר הראשון יחויב ב50% משכר הלימוד השנתי
תלמיד שיחליט לפרוש בסוף הסמסטר הראשון או במהלך חופשת הסמסטר יחויב ב75% משכר הלימוד
תלמיד שיחליט לפרוש לאחר תחילת הסמסטר השני יחויב בשכר לימוד מלא

לומדים מספרים

אני הולכת יחפה בים. על החול הרטוב הנגלה בשפל. צלילים יוצאים מפי בשפה שאיני מבינה ממקומות לא מוכרים בגרון, מדברים בהטעמה, במנגינה, הם נשמעים כשפה, שפות זרות רחוקות וקרובות כאחת. נעים לשמוע אותן, לגלגל אותן בלשון בגרון, התדר שונה לעיתים מרכך אותי לעיתים עוצמתי מאוד, ותוך כדי אני חשה היטב את האגן ואת כפות רגלי היחפות דורכות על אדמה חרוצת גלים. האם ברגעים אילו מתרחש מיזוג? ואיך כל זה משפיע על חיי היום-יום שלי? פגישות פעם בשבוע עם הנוכחות התדר הלימוד הנשימה המעמיקה שזוהר מביאה, נחוות אצלי כעוגן במרחב גדול להיות בו וזה מקרין משפיע ונטמע על כל המכלול שאני. הולכת ונבנית בתוכי עוצמה ויכולת להשתמש ב״קושי״ כהזדמנות לאימון. בשנה האחרונה סבלתי מכאבים פיזיים חזקים בצוואר ובברך וכתוצאה מכך פחות תנועה, אך בתחושה הפנימית השלד שלי מתמלא חזק וגמיש יותר, והיכולת להתמודד עם הכאבים ולרפא אותם דרך המרחבים השונים גדלה. זוהר הלימוד שזכינו השנה ללמוד אין לו סוף הוא אינסוף. תודה תודה והרבה אהבה
אילנה ג'פרי
למדתי אצל זוהר קורס שנתי שעסק בחלימה. הדברים של זוהר בשיעורים לאורך השנה, לצד התרגולים המעשיים על הנשימה והשיחה הפתוחה לאחריהם, הצליחו לייצר אצלי נתיב חדש של מודעות לחלומות שלי, שאני מרגישה שאני משכללת מאז ומעזה לחבר אותם לחיי המעשה. החומרים של הקורס (ובכלל, הלייבים בפייסבוק והפוסטים של זוהר), אפשרו ועדיין מאפשרים לי לנדוד ממצב של חלימה למצב של עשייה. את התובנות אני מרגישה מאוד באימהות שלי, בתובנות שהקורס הביא אותי אליהן. באחד השיעורים ניתחנו חלום שהעליתי. החלום היה משמעותי מאוד והבת שלי, במציאות, הפריעה לי והעירה אותי. בבוקר נותרתי עם כעס כלפיה למרות שהחלום טמן בחובו מסר מרגש מאוד ולמרות שהצלחתי לחזור לחלום, דבר שלפי זוהר דורש עוצמה גדולה. כשזוהר דיברה איתי על החלום הבנתי שהבת שלי בכלל לא הפריעה לי, היא הרגישה אותי ודאגה לי. זה ניואנס משמעותי שהשפיע על היחסים שלי עם הבת שלי ולמעשה עם כל הילדים שלי מאז. אני מודה שהייתה לי הזכות להשתתף בקורס של זוהר וללמוד ממנה.
מאיה דומן
כדי לכתוב כאן- הסתכלתי בשמיים ולקחתי נשימה כחולה אל הגרון שלי- החזקתי קצת ונשפתי ברכות מהפה- ופתחתי את הגרון כדי לבטא את עצמי בבהירות- ואת זה למדתי השנה.. למדתי שפה חדשה- וזו שפה פנימית עם חלקים שונים שהם אני- הלימוד עם זוהר מאפשר תקשורת מדויקת, מפוקחת ורכה עם הגוף שלנו, הנפש, האגו, הלב, ועם מה שמעבר.. בענווה גדולה- ללא כל התנשאות- אנחנו מתפתחים – לא ממקום נמוך ליותר גבוה- אלא למקום חדש מדויק לנו ברגע הזה המיוחד. בימים אלו שהעולם מסביב מרגיש שהשתגע.. הלימוד הינו עוגן המחבר אותך לאנרגיית החיים, שאינה תלויה בדבר.. למקור של העוצמה שאנחנו🩵והתדר בו מועברים השיעורים מזכיר לך כל פעם מחדש- שמתרחש כאן במקביל עוד הרבה יותר ממה שהעין רואה. תודה רבה על המרחב הזה- השפוי
אסנת סבר
אני רוצה להגיד תודה גדולה מהלב על שנה מרתקת ופורצת דרך. התוכן שלמדנו וחקרנו מהאדם האנושי לאלוהי, הכיוונים והצ'קרות מאפשרים לי להיות בקשר עם עצמי באינטימיות גדולה יותר וכמובן הכוונות ששמתי בתחילת השנה לסבלנות אמון ואהבה עזרו ועוזרים לי מאד לחוות את השנה המאתגרת שאני עוברת. בעבר הייתי מונעת מכח רצון וחשבתי שזה מחבר אותי לכח החיים ואז גיליתי את העצמה הטמונה בכוונה ואת הקושי בלשנות את ההרגל. הכוונה מחוברת לי היום לאחריות שאני לוקחת בלשנות הרגלים ולאמץ הרגלים של כוונה לסבלנות אהבה ואמון. תודה על הנדיבות ועל האור שאת מביאה למרחב אני מתרגשת משמחה ומחכה להמשך
מיכל כץ
כדי לכתוב כאן- הסתכלתי בשמיים ולקחתי נשימה כחולה אל הגרון שלי- החזקתי קצת ונשפתי ברכות מהפה- ופתחתי את הגרון כדי לבטא את עצמי בבהירות- ואת זה למדתי השנה.. למדתי שפה חדשה- וזו שפה פנימית עם חלקים שונים שהם אני- הלימוד עם זוהר מאפשר תקשורת מדויקת, מפוקחת ורכה עם הגוף שלנו, הנפש, האגו, הלב, ועם מה שמעבר.. בענווה גדולה- ללא כל התנשאות- אנחנו מתפתחים – לא ממקום נמוך ליותר גבוה- אלא למקום חדש מדויק לנו ברגע הזה המיוחד. בימים אלו שהעולם מסביב מרגיש שהשתגע.. הלימוד הינו עוגן המחבר אותך לאנרגיית החיים, שאינה תלויה בדבר.. למקור של העוצמה שאנחנו והתדר בו מועברים השיעורים מזכיר לך כל פעם מחדש- שמתרחש כאן במקביל עוד הרבה יותר ממה שהעין רואה. תודה רבה על המרחב הזה- השפוי
אסנת סבר
כותבת מארה"ב, רחוק אבל קרוב. בתום 3 שנות הלימוד, והאחרונה שבהן בפרט, רוצה לפסוק ששעות המפגש השבועי של הלימוד הן עבורי כניסה למקום הוויה, חוויה והכלה שלמה. המיינד לא פעיל, לא מעוניינת להבין בדרך המקובלת. ההבנה נחווית דרך הגוף, הלב והרגש. המרחב הוא שחרור, אפשרויות בלתי מוגבלות, חומריות פחות צפופה ואווריריות ורווחה של גוף ונפש. חופש !! אם היה נערך מבחן מסכם של החומר שנלמד השנה (ובכלל..) כנראה שלא הייתי עומדת בו, אבל אני נוכחת בו בטוטליות ובהודייה גדולה !
יונית גונן
יום הלימודים עם זוהר נהיה עבורי יום של מסע לעולם אחר. נקודות מבט חדשות ומרעננות על החיים בעולם הזה וכל המשתמע מכך. תפישות, כמעט מהפכניות, שמאפשרות, לי לפחות, להיות יותר נוכחת, יותר אוהבת ויותר סבלנית לעצמי ולבחוץ. זה לא קורה ברגע, יחד עם זאת עכשיו, במבט של שנתיים אחורה, הלימוד בביה"ס נהייה לדרך חיים. הצניעות והאהבה שבה היא מעבירה את החומר, יחד עם תירגול הנשימה המשמעותי, שהופך את התיאוריה למעשית ממש, הפכו להיות אור גדול בחיי. תודה לזוהר ותודה לכל התומכות והתומכים בעשייה מבורכת זו.
חנה שמואל
אחרי שנה של הקשבה במסלול הלימודים השנתי אני יכולה לאמר בודאות שכוחו של הלימוד או אפילו ההקשבה לזוהר הוא בפתיחת שלא לאמר פריצת גבולות המחשבה. שהרי כולנו, עם הגיל יותר ויותר, מתמצקים לתוך מבנים שנשענים על שטיפות מוח תרבותיות וביוגרפיות וניזונים מפחדים, מהחמצות, מטראומות. וזוהר כמו פועלת עם מעדר, מקלפת ומקרצפת בעבודה סיזיפית את שכבות התודעה שהולכות ומתעבות וככה, תוך כדי הקשבה לנקודת המבט הכה אחרת, אמיצה ופיוטית שלה- אויר חדש וטרי יכול לזרום פנימה ואנחנו יכולים לנשום יותר ויותר עמוק וגם לרווחה.
בילי מוסקונה לרמן
ב- 26.7.2020, בעקבות חשיפה ראשונית לשידורי הפייסבוק של זהר, שלחתי לה הודעה –
“ממש לאחרונה נחשפתי לפוסטים ולהדרכות שלך. הדברים הנקיים והקורנים שאת אומרת, פגשו אותי מוקסמת, משתאה ונרגשת…!” שלושה חדשים אחרי, הצטרפתי לקורס המקוון. וכעת, כמעט שנה אחרי (שנדמית כשנים רבות..) יכולה לומר, שהקסם, ההשתאות וההתרגשות רק העצימו! הלימודים פתחו לי צוהר והצצה לעולמות ולמרחבים שזהר מביאה. הנקיון, הדיוק והאמינות איתם התכנים מובאים ומונגשים, מצליחים להפתיע אותי בכל פעם מחדש. המסגרת מאפשרת לכל אחד מהמשתתפים לנוע בקצב משלו ולקחת את מה שמתאים ומהדהד לו נכון . עבורי, המפגש השבועי והכלים שזהר נותנת היוו עוגן וריפוי בזמנים לא מוכרים ומורכבים הן מבחינה אישית והן אוניבסלית . אני נושמת היום אחרת! ארבע שעות המפגש השבועיות והתירגולים הנלווים, היוו ועודם עבורי- אי של שפיות!
אני הייתי בקורס הזום של זהר השנה. ואני תקווה להמשיך אותו בשנה הבאה. הלימודים השנה היו כשמם אי של שפיות, של נשימה, של התבוננות, של העמקה, מרגוע ושלווה. לא תמיד הבנתי את הדברים לעמקם… מקווה לחזור לזה בקיץ. אבל זה אחת המתנות המיטיבות שנתתי לעצמי. עדין מעכלת… אבל ברור לי שנעשיתי יותר טובה אלי. עם מבט רחב יותר פנימה והחוצה. וזה נכס שאין שני לו. אני כבר מתגעגעת לשמוע את הקול של זהר שוב ושוב…
כשהתמגנטתי לתכנים שלך… לא הבנתי בדיוק מה הולך להיות… הרגשתי את התדר הנקי, האחר, האינטליגנטי, הרהוט, הרוחני והאשכרה פרקטי וזה בעצם מה שחוויתי מכל שיעור.. זה ליווה אותי בצורה נעימה ועמוקה במשך השנה. בתור מדריכת גרינברג שעובדת שנים עם הגוף ומאבחנת דרך צ’קרות, זה פתח לי כמו חלון להנגשה פרקטית יישומית קודם כל לגבי עצמי. לדעת את הווייתי מבפנים ומתן מענה עצמאי גם ברגעים של פיזור וחוסר קרקוע, זה היה מרהיב ולעזר בשבילי. העצירה הזאת בתוך אטרף החיים לנשום במשך זמן רב זה עוגן מחוייב מציאות וכל כך תודה לך על זה. היכולת של תכני הלימוד ושלך להנגיש ולהנהיר סוגיות כביכול איזוטריות פתח לי את המרחב של הקיום שלי באופן אלסטי. שאריות “הפולנייה שבי” די השתחררו.. ההתייחסות ההיקפית לגינה שלי ששוקמה באופן אחר, היחס לצמחים, מרגישה שהלימוד השנה חבר לתכנים שאני מעבירה כמו חשיבה הכרתית באופן פתוח יותר מבעבר ומאפשר את הקבלה המרחבית שלפעמים התקשיתי בה.
הקודם
הבא
מסר יומי

התחברות לאתר

דברו איתנו

התחברות באמצעות לינק חד פעמי

חיפוש באתר

חיפוש בכל תכני האתר – קורסים, שיעורים פתוחים, פוסטים, עמודים

[maor]
דילוג לתוכן