מסלול לימודים שנתי 2022 – מקוון

המצב הנוכחי
לא רשום
מחיר
‏4,200.00 ₪
התחל
קורס זה סגור כרגע להרשמה

קורס זה הועבר בשנת הלימודים תשפ”ב 2021-2 באופן מקוון. ניתן ללמוד אותו מההקלטות. ללמידת הקורס צרו איתנו קשר

נושא הליבה לשנה זו הינו חלימה, נשימה ושדה האנרגיה האנושי

נשימה הינה כלי מרכזי לשינוי מצבי תודעה, מודעות, ריפוי, חיווט הגוף ושדה האנרגיה, שינוי הרגלים, התפתחות והנעת תהליכים. בשנה זו נמשיך ללמוד למזג את יסוד האוויר לגוף הפיזי, הנפשי והמנטאלי, ונשתמש בה כגשר אל מצב תודעה של חלימה. ננוע בין ממד החלום למציאות ונבחן את התנועה והמאפיינים של כל אחד ממצבי תודעה אלו. נלמד על חלימה כמצב תודעה, על חלומות, כמו גם על מושג המציאות. נפתח את העין השלישית ונלמד כיצד לחבר וליצר תנועה וניוד מידע בין מצב התפישה של חלום למצב התפישה של מציאות, נחקור את המושג תקשור/חיבור ועוד…

כל לימוד תיאורטי ומנטאלי מלווה בעבודת תרגול מעשית של נשימה מודרכת ועבודה אנרגטית.

כל מפגש למידה מורכב מלימוד תיאורטי, תרגול מעשי, זמן שיחה, ומרחב כתיבה מונחית.

כתיבה: על מנת לשלב ולהניע אנרגיה חדשה עלינו לפנות מקום, לייצר מרווחים ולאוורר את שדה האנרגיה. שפה היא מערכת העיכול של ההכרה. כאשר ההכרה מצליחה לתת שפה לחוויה היא יכולה לעבד אותה, לעכל, לספוג את העצמה ולשחרר את הפסולת. במסלול המקוון זמן הכתיבה הוא זמן מונחה על ידי מורה מקצועית לכתיבה, יחד עם זאת ישנה אפשרות גם להיכנס בזמן הכתיבה למרחב אישי שקט.

מבנה שנת הלימודים
שנת הלימודים מורכבת משני סמסטרים. בכל סמסטר 13 ימי לימוד.

שכר לימוד שנתי 4,200 ₪

אפשרויות תשלום: את התשלום על הלימודים ניתן לחלק לעד 10 תשלומים

במידה והנכם מעוניינים ללמוד ואין לכם אפשרות כלכלית לממן את מלוא שכר הלימוד אנא פנו אלינו בכתב ונראה כיצד אפשר לפתור את המצב

בשאלות ופרטים נוספים ניתן לפנות במייל

פרטים טכניים חשובים! שימו לב! קראו בסבלנות כדי לחסוך קשיים ועוגמת נפש
1. לא הצלחת לצפות בהקלטות השיעורים או למצוא את המייל עם פרטי ההתחברות? לצפייה בסרטוני הדרכה
2. הקורס כולו מצולם, מוקלט ונשאר זמין לרכישה על האתר; הוא לא נשלח למייל.
3. על מנת למנוע עוגמת נפש מיותרת בדקו שהזנתם כתובת מייל מדויקת, אחרת לא תקבלו אישור הרשמה, קבלה וקישור.
4. במידה ונחליט להסיר את הקורס מהאתר תשלח הודעה במייל לכל נרשמי הקורס ותינתן התראה של שלושה חודשים, שתאפשר להשלים את הלימוד.



על שנת שפות:

“שפה היא תבנית שנותנת צורה לאור”, זהר בשיעור הראשון.

למדתי לחוות שפות כמו בחלום שבו מדברים פתאום, ברגע, בשפה שאף פעם לא דיברנו בה קודם בתחביר ודקדוק שוטפים.

אם שפה היא דרך לתיווך תודעתי בינינו לבין ישות חיצונית או מתווכת תהליכים פנימיים של עיבוד אז אחרי שנת הלימודים הראשונה זה פתאום לא נראה לי הגיוני שאדם לא ידע איך לדבר עם (לתווך לעצמו) מלאך או נשמה, או עם/את אלוהים.
שאדם יפנה למתרגם כדי להבין את שפת הנשמה שלו עצמו.
שאדם לא יוכל לשוחח עם המהות הפנימית של חיה או צמח.
 זה כבר לא נראה לי הגיוני שאדם יפנה אוטומטית למילון חיצוני שיפרש לו דימוי פנימי.

אחרי שנת לימודי שפות זה כבר לא נראה לי הגיוני שאדם יוכל להיות בעלים של x רכוש ותארים ואבל לא יוכל לגעת, בכל רגע שירצה, במקום נטול זמן שהוא הנצח ולהתרווח בו.

חקרנו את המושג טבע, טבע כהרגל, ופשוט התרגלנו לדבר עם מלאכים ונשמות, חיות ואיכויות.

למדתי לא לפחד מהאינסוף, מהאפשרי,  אלא לעבוד איתו ולהתנהל בתוכו. לחקור אותו ולהפוך ולהתהפך בתוכו.

תודה.

– כרמל בזנר

תלמידים מספרים

“אני הייתי בקורס הזום של זהר השנה.
ואני תקווה להמשיך אותו בשנה הבאה מאוד.
הלימודים השנה היו כשמם אי של שפיות, של נשימה, של התבוננות, של העמקה, מרגוע ושלווה.
לא תמיד הבנתי את הדברים לעמקם… מקווה לחזור לזה בקיץ.
אבל זה אחת המתנות המיטיבות שנתתי לעצמי.
עדין מעכלת…אבל ברור לי שנעשיתי יותר טובה אלי. עם מבט רחב יותר פנימה והחוצה.
וזה נכס שאין שני לו.
אני כבר מתגעגעת לשמוע את הקול של זהר שוב ושוב…”

“כשהתמגנטתי לתכנים שלך… לא הבנתי בדיוק מה הולך להיות…
הרגשתי את התדר הנקי האחר האינטליגנטי הרהוט הרוחני והאשכרה פרקטי
וזה בעצם מה שחויתי מכל שיעור.. זה ליווה אותי בצורה נעימה ועמוקה במשך השנה.
בתור מדריכת גרינברג שעובדת שנים עם הגוף ומאבחנת דרך צ’קרות, זה פתח לי כמו חלון להנגשה פרקטית יישומית קודם כל לגבי עצמי. לדעת את הווייתי מבפנים ומתן מענה עצמאי גם ברגעים של פיזור וחוסר קרקוע, זה היה מרהיב ולעזר בשבילי.

העצירה הזאת בתוך אטרף החיים לנשום במשך זמן רב זה עוגן מחוייב מציאות וכל כך תודה לך על זה.
היכולת של תכני הלימוד ושלך להנגיש ולהנהיר סוגיות כביכול איזוטריות פתח לי את המרחב של הקיום שלי באופן אלסטי.
שאריות “הפולנייה שבי” די השתחררו..
ההתייחסות ההיקפית לגינה שלי ששוקמה באופן אחר, היחס לצמחים, מרגישה שהלימוד השנה חבר לתכנים שאני מעבירה כמו חשיבה הכרתית באופן פתוח יותר מבעבר ומאפשר את הקבלה המרחבית שלפעמים התקשיתי בה.”

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא icon2-01-1.svg

ב- 26.7.2020, בעקבות חשיפה ראשונית לשידורי הפייסבוק של זהר, שלחתי לה הודעה –
“ממש לאחרונה נחשפתי לפוסטים ולהדרכות שלך. הדברים הנקיים והקורנים שאת אומרת, פגשו אותי מוקסמת, משתאה ונרגשת…!”
שלושה חדשים אחרי, הצטרפתי לקורס המקוון.
וכעת, כמעט שנה אחרי (שנדמית כשנים רבות..) יכולה לומר, שהקסם, ההשתאות וההתרגשות רק העצימו!
הלימודים פתחו לי צוהר והצצה לעולמות ולמרחבים שזהר מביאה.
הנקיון, הדיוק והאמינות איתם התכנים מובאים ומונגשים, מצליחים להפתיע אותי בכל פעם מחדש.
המסגרת מאפשרת לכל אחד מהמשתתפים לנוע בקצב משלו ולקחת את מה שמתאים ומהדהד לו נכון .
עבורי, המפגש השבועי והכלים שזהר נותנת היוו עוגן וריפוי בזמנים לא מוכרים ומורכבים הן מבחינה אישית והן אוניבסלית .
אני נושמת היום אחרת!
ארבע שעות המפגש השבועיות והתירגולים הנלווים, היוו ועודם עבורי- אי של שפיות!

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שפה בשבילי היא כלי לזרימת אנרגיה. היא ערוץ או מתווה, או אפליקציה שהמבנה שלה מייצר תנועה, מזין או מזרים תדר מסוים בתוכי ובעולם.
 
בשבילי שפה אינה סיפור, אלא ערוץ להבנה של תדרים שונים וכלי לנגישות. כמו שישנם עזרי נגישות לאנשים חרשים או אנשים עוורים, כך השפה היא כלי נגישות לאדם לשהגיע לעולם ואינו יודע מיהו ולאן הגיע.
 
השפה אינה מגלה לאדם מיהו, והיא גם אינה מגלה מהו העולם, אבל היא מציעה אפשרויות לגבי מה אפשר לעשות בעולם כאדם.
 
בעידן הקודם השאלה-תמיהה הייתה, מי אני, מאין באתי, לאן אני הולך, מתוך הנחה אולי שייש אני, שייש מקום ממנו הגעתי ומקום אליו אנחנו מגיעים. כל המבנה של התהיה הוא לינארי, מניח מקור, יעד, וקיום של הוויה תופשת. כמה אלפי שנים אחרי שהתהיות האלו הורהרו עד דק, לא נראה שהתקדמנו עם תשובה, אבל קיבלנו לא מעט ספקולציות או נקודות מבט
 
השאלה שאותי מעניינת היא לא מי אני, או מאין הגעתי ולאן אני הולכת, אלא מה אני יכולה לעשות, להרגיש, לחוות, לחולל
 
דבר ממה שאעשה, ארגיש, אחשוב, אחווה או אחולל אינו מגדיר אותי או את העולם, וכל דבר שאעשה או אחווה או אחולל ישפיע על יכולת התפישה שלי אפשרויות חדשות של קיום
 
כל מילה מבחינתי היא עולם, שפה, מערכת שמאפשרת לי חוויה, שינוי, התפתחות
 
על פי תפישתי כל מילה היא ביטוי לתדר שהוא מובחן באיכות שלו מתדרים אחרים ויש לו מכנים משותפים
 
למשל המילה עקרב, באה לציין יצור מסויים שמתקיים בממד הזאולוגי, אבל כשאני מרשה לעצמי להתקרב למילה, לאיכות, לעקרב, אני מזהה תבנית אנרגטית מסויימת שתומכת באחד מממדי הקיום שלי. העקרב למשל הוא תדר, או אפליקציה שכשאני עובדת איתה אני מזהה את המקום שלו בגוף שלי (כי כל דבר שאני תופשת מתקיים גם בתוכי) וכשאני מפעילה אותו בתוך הגוף שלי יש לי גישה למה שיכול להיות מכונה כגביע הקדוש או מעיין הנעורים, או מיים טהורים מחדשי תודעת חיים. ההכרות עם השפה של העקרב, האפליקציה המבנה, הזרימה שלו מפגיש אותי עם עצמה של התחדשות כוח חיים ואני יכולה להפעיל אותה כמתג
 
המילה אלוהים למעשה מקיימת עולם שלם של הנחות, למשל, איכות שאינה נתפשת באופן ישיר בחומר אבל מארגנת את הקיום באופן שאינו מזדהה באופן מוחלט עם החומרי (במידה ונאמין שאיכות כזו קיימת) ובמידה ולא נאמין שאיכות כזו קיימת היא עדיין מקיימת את המבנה החומרי באופן אחר כלא קיימת
 
כל מילה שאנו תופשים היא קואורדינטה במפה העצומה של הגלקסיה שהיא אנחנו. להיכנס לתוך המילה, ולצלול אל תוך העולם שהיא מאפשרת זה לגעת בעצמנו בעוד אופן
 
מלאך, נשמה, אלוהים, עקרב, הר, כוכבים, אש, מים, אדמה, לוחם, חולם, סליחה תודה, כל איכות כזו אם שייש לה ביטוי פיזי ואם לא, היא איכות מקור שיש לה תבנית אור מטאפיזית, מקום בגוף, רשת אנרגטית שאפשר להפעיל בתוכנו ממש כמו שמפעילים אפליקציה בטלפון
 
הגוף האנושי הוא כמו גלקסיה עצומה, אפשר להגיד “כוכבים”, “תאים”, ואפשר לומר: גמל שלמה, חגב, נמלה, צרצר,…. הם אולי דומים אבל גם שונים מאוד אחד מהשני וכל אחד מעניק הבנה מיוחדת של אפשרויות השימוש בהכרה, הרחבת התודעה ותפעול מושכל יותר של הגוף, שמאפשר עוד התגלות
 
אני חוקרת לא מעט איכויות/ מילים/ אפליקציות לאורך השנים בעבודה אנרגטית מוקפדת ואינטנסיבית על עצמי. אני עכבר הנסיונות של עצמי, אני המעבדה, החוקר, התצפיתן, ואני כל הזמן משתנה, מתגלה, מתאפשרת
 
השנה אני הולכת לנסות ללמד חלק מהתהליכים הללו במסלול השנתי. כשכתבתי שהמסלול השנתי יעסוק בשפות קיבלתי כל מיני תגובות שלימדו אותי שאני צריכה אולי להסביר עוד קצת במה עוסקת שנת הלימודים.
לא נעסוק באותיות. נעסוק במודלים אנרגטיים שמחברים גוף ותודעה לשימוש מושכל יותר בגוף שלנו.
 
אין תכלית ללימודים במובן הישיר, כי אין באמת לאן ללכת, אבל היכולת לתפעול מושכל מביאה איתה הרבה חדווה, חירות ובריאות, גם אם היא יכולה להיות מאוד מאוד מאתגרת. זה לחיות כל הזמן בתפר שבין החלום למציאות, האפשרות וההגשמה, בנביעה האינסופית שההכרה שלנו יכולה לתפוש ולחוות ולהתפתח מתוכה
 
חלק מהשפות שנלמד: שפת הנשמה, שפת הנפש, שפת האלוהות, שפת האהבה, שפת המלאכים, שפת הגאולה, שפת הטבע, שפת הזמן, תדרים של איכויות הוויה מהטבע ומהגלקסיה, ועוד….
 
זה לא מי אני, זה מה אני יכולה להיות, לרגע, לפני שהוא מתחלף ברגע אחר… ואני מתגלה שוב, באופן אחר

התחברות לאתר