עלבון

1 לספטמבר, 2023

אירוע שאירע הבוקר (יום שישי)

אני קמה בתחושה של חשיפות גבוהה והמון רגישות,

כותבת פוסט שמנסה להעביר את החוויה

מקבלת תגובה לפוסט, שהפחד שאני חווה הגיוני מאחר ואני מוחקת תגובות של אנשים שרוצים לחזק אותי

מרגישה כמו ארס ואלימות פולשים לתוכי, נהיה לי חשוך, הלב דופק מהר

מנסה רגע להבין מאיפה מגיעה התגובה ואיך היא קשורה למעשה שעשיתי או לפוסט, נבהלת מהרעיון שאולי נהגתי לא ביושרה או כבוד ומישהו נפגע ממני

מבקשת מהצוות שלי שיעזור לי לברר, כי בינתיים אני מרגישה נפלשת,

בירור קצר מעלה שכותבת התגובה הגיבה לפני מספר שבועות לשידור והיתה בטוחה שמחקתי את התגובה שלה

בירור קצר נוסף מגלה שהתגובה שלה נמצאת בדיוק איפה שהיא כתבה אותה, בקבוצה, ולא בדף הפרטי איפה שהיא חיפשה אותה, ולכן סברה, כנראה, שמחקתי אותה

בינתיים התגובה שלה בפוסט שלי מהבוקר מונחת ככתב אישום שאינו קשור לפוסט, או לאמת , משאירה אותי, כדמות ציבורית, חשופה. כמישהי שאינה מכבדת תגובות של אנשים, והפחדים שציינתי בפוסט, בצורה כל כך חשופה עוברים עיוות והופכים לעונש שאני ראויה לו

ולמה אני מפרטת

כמה מהר, כשאני פגוע, אני מרגיש לגיטימציה והצדקה לפגוע באחר, כי אני בטוח שאני צודק,

כל אלו מתקשרים באופן ישיר לשידורים שהעברתי השבוע

אנחנו מתייחסים בבית הספר בחרדת קודש לכל פנייה שמתקבלת, גם אם היא מנוסחת לפעמים באופן קשה. כבוד האדם הוא ערך נעלה עבורנו, אני מתייחסת בחרדת קודש לנוכחות שכל קורא ומאזין מביאים למרחב שפתחנו בבית הספר. הרגישות והסבלנות של הצוות שלי שמנהל את התקשורת עם לומדים היא נר לרגלינו. אנחנו מקדישים בכל פגישת צוות שבועית זמן ניכר להבין איך להתייחס לכל פנייה, בין אם פנייה של תוכן, בין אם בקשת עזרה, בין אם תגובה לפעמים קשה ואלימה, להבין איך לסייע, וכשצריך, איך לשים גבולות מכבדים שעדיין מאפשרים תקשורת ולימוד ותהליך.

ואני גם לוקחת בחשבון, שלפעמים קורות טעויות ויש אי דיוקים אבל הם לא מצדיקים תוקפנות, רק סבלנות ובירור

ברור לי שחוויית הפלישה והאימה שחוויתי כתגובה גופנית הבוקר אינם פרופורציונאליים לאירוע, אני חייבת ללמוד לארגן את עצמי יותר טוב. ושגם אם בעתיד אפגע במישהו, בטעות, (זה יכול לקרות) יש לי הזכות שיבררו את זה איתי ברגישות ולא בתוקפנות, אני לא אדם שמתנער מאחריות, אני אדם שיודע לבקש סליחה אם אני מרגישה שטעיתי

אני יודעת שלא הייתי מצליחה להחזיק את כל הפעילות והתקשורת מול כל סוגי התגובות שמגיעות אלי בלי הצוות שעוזר לי לנווט את המסע האנושי המורכב הזה של רגישויות

החוויה של הבוקר מנכיחה לי, כמה עלבון יכול להיות רגש כואב, ואיך הוא יכול לחבל לנו וכמה קשה לנהל אותו, ואני ממש מצטערת שמי שכתב את התגובה חווה את הכיווץ הזה, כי חשב שמחקתי אותה אחרי שהשקיע זמן ומחשבה לכתוב אותה, זה באמת יכול להעליב

אם היו מבררים איתי בהודעה אישית, בזמן אמת, לא היה נצבר עלבון שווא

כמה קשה לחיות באמון וכמה קשה לחיות בלעדיו

שולחת אהבה כנה, לכל מי שאי פעם חווה עלבון, יודעת מניסיון אישי כמה זה רגש כואב

ובהמשך לשני השידורים השבוע

מאחלת לכולנו לקיחת אחריות אישית מלאה על מה שיוצא מאיתנו ומה אנחנו שמים במרחב, כמו גם עיבוד באהבה של מה שפוגש אותנו

שנזכור תמיד שאנחנו טובים, ושהטוב הזה הוא העצמה שלנו להתמודד עם מה שמגיע

מאחלת לכולנו שנה של אצילות רוח, התעלות, אהבה ואמון

 

לתגובה

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שפה בשבילי היא כלי לזרימת אנרגיה. היא ערוץ או מתווה, או אפליקציה שהמבנה שלה מייצר תנועה, מזין או מזרים תדר מסוים בתוכי ובעולם.
 
בשבילי שפה אינה סיפור, אלא ערוץ להבנה של תדרים שונים וכלי לנגישות. כמו שישנם עזרי נגישות לאנשים חרשים או אנשים עוורים, כך השפה היא כלי נגישות לאדם לשהגיע לעולם ואינו יודע מיהו ולאן הגיע.
 
השפה אינה מגלה לאדם מיהו, והיא גם אינה מגלה מהו העולם, אבל היא מציעה אפשרויות לגבי מה אפשר לעשות בעולם כאדם.
 
בעידן הקודם השאלה-תמיהה הייתה, מי אני, מאין באתי, לאן אני הולך, מתוך הנחה אולי שייש אני, שייש מקום ממנו הגעתי ומקום אליו אנחנו מגיעים. כל המבנה של התהיה הוא לינארי, מניח מקור, יעד, וקיום של הוויה תופשת. כמה אלפי שנים אחרי שהתהיות האלו הורהרו עד דק, לא נראה שהתקדמנו עם תשובה, אבל קיבלנו לא מעט ספקולציות או נקודות מבט
 
השאלה שאותי מעניינת היא לא מי אני, או מאין הגעתי ולאן אני הולכת, אלא מה אני יכולה לעשות, להרגיש, לחוות, לחולל
 
דבר ממה שאעשה, ארגיש, אחשוב, אחווה או אחולל אינו מגדיר אותי או את העולם, וכל דבר שאעשה או אחווה או אחולל ישפיע על יכולת התפישה שלי אפשרויות חדשות של קיום
 
כל מילה מבחינתי היא עולם, שפה, מערכת שמאפשרת לי חוויה, שינוי, התפתחות
 
על פי תפישתי כל מילה היא ביטוי לתדר שהוא מובחן באיכות שלו מתדרים אחרים ויש לו מכנים משותפים
 
למשל המילה עקרב, באה לציין יצור מסויים שמתקיים בממד הזאולוגי, אבל כשאני מרשה לעצמי להתקרב למילה, לאיכות, לעקרב, אני מזהה תבנית אנרגטית מסויימת שתומכת באחד מממדי הקיום שלי. העקרב למשל הוא תדר, או אפליקציה שכשאני עובדת איתה אני מזהה את המקום שלו בגוף שלי (כי כל דבר שאני תופשת מתקיים גם בתוכי) וכשאני מפעילה אותו בתוך הגוף שלי יש לי גישה למה שיכול להיות מכונה כגביע הקדוש או מעיין הנעורים, או מיים טהורים מחדשי תודעת חיים. ההכרות עם השפה של העקרב, האפליקציה המבנה, הזרימה שלו מפגיש אותי עם עצמה של התחדשות כוח חיים ואני יכולה להפעיל אותה כמתג
 
המילה אלוהים למעשה מקיימת עולם שלם של הנחות, למשל, איכות שאינה נתפשת באופן ישיר בחומר אבל מארגנת את הקיום באופן שאינו מזדהה באופן מוחלט עם החומרי (במידה ונאמין שאיכות כזו קיימת) ובמידה ולא נאמין שאיכות כזו קיימת היא עדיין מקיימת את המבנה החומרי באופן אחר כלא קיימת
 
כל מילה שאנו תופשים היא קואורדינטה במפה העצומה של הגלקסיה שהיא אנחנו. להיכנס לתוך המילה, ולצלול אל תוך העולם שהיא מאפשרת זה לגעת בעצמנו בעוד אופן
 
מלאך, נשמה, אלוהים, עקרב, הר, כוכבים, אש, מים, אדמה, לוחם, חולם, סליחה תודה, כל איכות כזו אם שייש לה ביטוי פיזי ואם לא, היא איכות מקור שיש לה תבנית אור מטאפיזית, מקום בגוף, רשת אנרגטית שאפשר להפעיל בתוכנו ממש כמו שמפעילים אפליקציה בטלפון
 
הגוף האנושי הוא כמו גלקסיה עצומה, אפשר להגיד “כוכבים”, “תאים”, ואפשר לומר: גמל שלמה, חגב, נמלה, צרצר,…. הם אולי דומים אבל גם שונים מאוד אחד מהשני וכל אחד מעניק הבנה מיוחדת של אפשרויות השימוש בהכרה, הרחבת התודעה ותפעול מושכל יותר של הגוף, שמאפשר עוד התגלות
 
אני חוקרת לא מעט איכויות/ מילים/ אפליקציות לאורך השנים בעבודה אנרגטית מוקפדת ואינטנסיבית על עצמי. אני עכבר הנסיונות של עצמי, אני המעבדה, החוקר, התצפיתן, ואני כל הזמן משתנה, מתגלה, מתאפשרת
 
השנה אני הולכת לנסות ללמד חלק מהתהליכים הללו במסלול השנתי. כשכתבתי שהמסלול השנתי יעסוק בשפות קיבלתי כל מיני תגובות שלימדו אותי שאני צריכה אולי להסביר עוד קצת במה עוסקת שנת הלימודים.
לא נעסוק באותיות. נעסוק במודלים אנרגטיים שמחברים גוף ותודעה לשימוש מושכל יותר בגוף שלנו.
 
אין תכלית ללימודים במובן הישיר, כי אין באמת לאן ללכת, אבל היכולת לתפעול מושכל מביאה איתה הרבה חדווה, חירות ובריאות, גם אם היא יכולה להיות מאוד מאוד מאתגרת. זה לחיות כל הזמן בתפר שבין החלום למציאות, האפשרות וההגשמה, בנביעה האינסופית שההכרה שלנו יכולה לתפוש ולחוות ולהתפתח מתוכה
 
חלק מהשפות שנלמד: שפת הנשמה, שפת הנפש, שפת האלוהות, שפת האהבה, שפת המלאכים, שפת הגאולה, שפת הטבע, שפת הזמן, תדרים של איכויות הוויה מהטבע ומהגלקסיה, ועוד….
 
זה לא מי אני, זה מה אני יכולה להיות, לרגע, לפני שהוא מתחלף ברגע אחר… ואני מתגלה שוב, באופן אחר

התחברות לאתר