להוסיף לבן

22 לאוקטובר, 2022.

אחד התחומים שאני מאוד אוהבת לעסוק בהם הוא תחום המלאכות המסורתיות, אני מאוד אוהבת לדעת איך עושים דברים ואני מאוד אוהבת ליצור את הדברים שאני משתמשת בהם. כשאני עוסקת בתחום הזה אני מרגישה שאני מתקרבת להבנה של איך דברים נוצרים, מהם שלבי היצירה ואילו מחסומים או עכבות צריך לעבור כדי לאפשר יציר

לפני מספר שנים לקחתי שיעורים בקדרות. זה היה חלום שלי הרבה מאוד שנים שהצליח להתממש לכמה חודשים. העבודה על האובניים היא לא פשוטה, היא דורשת ריכוז, מיקוד, כוח רצון והתעלות. בזמן שהאובניים וגוש החומר מסתובבים, אני צריכה למצוא את היציבות שלי, את כוח העמידה וההתנגדות אל מול הסחרור ובאמצעות היציבות הזו ותנועות מאוד מינימליות, לתת צורה לחומר.

היו לא מעט שיעורים שכמעט סיימתי בבכי, אבל הרגשתי שאני חייבת ללמוד לשלוט (master) ביסודות האלו של אדמה, מים, סיבוב, מרכז ומיקוד.

למדתי להכין כלים, בהתחלה קטנטנים ואחר כך קצת יותר גדולים.

לילה אחד, לפני שיעור חלמתי שאם אני רוצה להצליח לפתוח כלי גדול יותר אני צריכה להוסיף לבן ושבאמצעות הוספת הלבן הכלי יגדל.

כשהגעתי לשיעור סיפרתי למורה שלי על החלום והכנתי כדורים משני סוגי חימר, חום ולבן וניגשתי לאובניים והקערות שפתחתי היו כמעט פי שתיים בגודלן מאלו שהצלחתי להכין קודם. לא מושלמות, אבל ללא ספק מועשרות באיזו איכות שרק הלבן יכול לתת.

בימים אלו חזר אלי הזיכרון הזה. הלבן מייצג עבורי איכות של אור. אור גולמי וטהור שמגיע ישירות מן המקור. משהו נקי, בוהק, מעין חומר גלם בלתי נגוע וזך. לא תמיד אפשר לבנות רק איתו ועדיין לתפוש מציאות אבל חשוב מאוד לערבב אותו אל תוך יתר החומרים.

לשלב אור בכלי זה באמת להגדיל אותו, לשלב אור בכלי זה באמת לפתוח אותו וזה נכון לכל יצירה.

כשמגיע אלי זיכרון, של חלום או מאורע, אני לוקחת זמן להרהר ולראות מדוע הוא מהבהב ברגע הזה, כי אני יודעת שהזיכרון שלי מנסה לומר לי שאני יכולה להיעזר בשיעורי העבר בזמן הנוכחי.

הרהרתי בזיכרון קדרות הזה והבנתי שאני בתקופה שבה אני יכולה לאפשר כלי גדול יותר. שמתי לב שאני עובדת באינטנסיביות עם מרכוז ומיקוד, והזיכרון בא להבהב לי להוסיף עוד אור. להוסיף את הלבן.

בלילות האחרונים אני מתעוררת לא מעט, טרודה בשיח אינטנסיבי בראש, קולות לכאן ולכאן, כוחות שמושכים לכאן ולכאן, ואז כל לילה בתוך הסערה מגיח איזה קול שאומר “רגע, אני אור, אני, אור, אני אור”, ופתאום הסחרור נרגע והמאבק שוכך והכיווץ במקלעת השמש משתחרר ויש תחושה בגוף של מלא אור וזה מאוד נעים לזכור שאני אור כי זה מיד משנה את הכלי שהוא אני ואני גדלה, ואני מתרחבת.

1 מחשבה על “להוסיף לבן”

לתגובה

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שפה בשבילי היא כלי לזרימת אנרגיה. היא ערוץ או מתווה, או אפליקציה שהמבנה שלה מייצר תנועה, מזין או מזרים תדר מסוים בתוכי ובעולם.
 
בשבילי שפה אינה סיפור, אלא ערוץ להבנה של תדרים שונים וכלי לנגישות. כמו שישנם עזרי נגישות לאנשים חרשים או אנשים עוורים, כך השפה היא כלי נגישות לאדם לשהגיע לעולם ואינו יודע מיהו ולאן הגיע.
 
השפה אינה מגלה לאדם מיהו, והיא גם אינה מגלה מהו העולם, אבל היא מציעה אפשרויות לגבי מה אפשר לעשות בעולם כאדם.
 
בעידן הקודם השאלה-תמיהה הייתה, מי אני, מאין באתי, לאן אני הולך, מתוך הנחה אולי שייש אני, שייש מקום ממנו הגעתי ומקום אליו אנחנו מגיעים. כל המבנה של התהיה הוא לינארי, מניח מקור, יעד, וקיום של הוויה תופשת. כמה אלפי שנים אחרי שהתהיות האלו הורהרו עד דק, לא נראה שהתקדמנו עם תשובה, אבל קיבלנו לא מעט ספקולציות או נקודות מבט
 
השאלה שאותי מעניינת היא לא מי אני, או מאין הגעתי ולאן אני הולכת, אלא מה אני יכולה לעשות, להרגיש, לחוות, לחולל
 
דבר ממה שאעשה, ארגיש, אחשוב, אחווה או אחולל אינו מגדיר אותי או את העולם, וכל דבר שאעשה או אחווה או אחולל ישפיע על יכולת התפישה שלי אפשרויות חדשות של קיום
 
כל מילה מבחינתי היא עולם, שפה, מערכת שמאפשרת לי חוויה, שינוי, התפתחות
 
על פי תפישתי כל מילה היא ביטוי לתדר שהוא מובחן באיכות שלו מתדרים אחרים ויש לו מכנים משותפים
 
למשל המילה עקרב, באה לציין יצור מסויים שמתקיים בממד הזאולוגי, אבל כשאני מרשה לעצמי להתקרב למילה, לאיכות, לעקרב, אני מזהה תבנית אנרגטית מסויימת שתומכת באחד מממדי הקיום שלי. העקרב למשל הוא תדר, או אפליקציה שכשאני עובדת איתה אני מזהה את המקום שלו בגוף שלי (כי כל דבר שאני תופשת מתקיים גם בתוכי) וכשאני מפעילה אותו בתוך הגוף שלי יש לי גישה למה שיכול להיות מכונה כגביע הקדוש או מעיין הנעורים, או מיים טהורים מחדשי תודעת חיים. ההכרות עם השפה של העקרב, האפליקציה המבנה, הזרימה שלו מפגיש אותי עם עצמה של התחדשות כוח חיים ואני יכולה להפעיל אותה כמתג
 
המילה אלוהים למעשה מקיימת עולם שלם של הנחות, למשל, איכות שאינה נתפשת באופן ישיר בחומר אבל מארגנת את הקיום באופן שאינו מזדהה באופן מוחלט עם החומרי (במידה ונאמין שאיכות כזו קיימת) ובמידה ולא נאמין שאיכות כזו קיימת היא עדיין מקיימת את המבנה החומרי באופן אחר כלא קיימת
 
כל מילה שאנו תופשים היא קואורדינטה במפה העצומה של הגלקסיה שהיא אנחנו. להיכנס לתוך המילה, ולצלול אל תוך העולם שהיא מאפשרת זה לגעת בעצמנו בעוד אופן
 
מלאך, נשמה, אלוהים, עקרב, הר, כוכבים, אש, מים, אדמה, לוחם, חולם, סליחה תודה, כל איכות כזו אם שייש לה ביטוי פיזי ואם לא, היא איכות מקור שיש לה תבנית אור מטאפיזית, מקום בגוף, רשת אנרגטית שאפשר להפעיל בתוכנו ממש כמו שמפעילים אפליקציה בטלפון
 
הגוף האנושי הוא כמו גלקסיה עצומה, אפשר להגיד “כוכבים”, “תאים”, ואפשר לומר: גמל שלמה, חגב, נמלה, צרצר,…. הם אולי דומים אבל גם שונים מאוד אחד מהשני וכל אחד מעניק הבנה מיוחדת של אפשרויות השימוש בהכרה, הרחבת התודעה ותפעול מושכל יותר של הגוף, שמאפשר עוד התגלות
 
אני חוקרת לא מעט איכויות/ מילים/ אפליקציות לאורך השנים בעבודה אנרגטית מוקפדת ואינטנסיבית על עצמי. אני עכבר הנסיונות של עצמי, אני המעבדה, החוקר, התצפיתן, ואני כל הזמן משתנה, מתגלה, מתאפשרת
 
השנה אני הולכת לנסות ללמד חלק מהתהליכים הללו במסלול השנתי. כשכתבתי שהמסלול השנתי יעסוק בשפות קיבלתי כל מיני תגובות שלימדו אותי שאני צריכה אולי להסביר עוד קצת במה עוסקת שנת הלימודים.
לא נעסוק באותיות. נעסוק במודלים אנרגטיים שמחברים גוף ותודעה לשימוש מושכל יותר בגוף שלנו.
 
אין תכלית ללימודים במובן הישיר, כי אין באמת לאן ללכת, אבל היכולת לתפעול מושכל מביאה איתה הרבה חדווה, חירות ובריאות, גם אם היא יכולה להיות מאוד מאוד מאתגרת. זה לחיות כל הזמן בתפר שבין החלום למציאות, האפשרות וההגשמה, בנביעה האינסופית שההכרה שלנו יכולה לתפוש ולחוות ולהתפתח מתוכה
 
חלק מהשפות שנלמד: שפת הנשמה, שפת הנפש, שפת האלוהות, שפת האהבה, שפת המלאכים, שפת הגאולה, שפת הטבע, שפת הזמן, תדרים של איכויות הוויה מהטבע ומהגלקסיה, ועוד….
 
זה לא מי אני, זה מה אני יכולה להיות, לרגע, לפני שהוא מתחלף ברגע אחר… ואני מתגלה שוב, באופן אחר

התחברות לאתר