כלב ים לבן ופלנטת ארץ

27 לינואר, 2023.

אתמול העברנו יום לימוד שעסק בחיבור, תקשור, נשימה וחיבור האור לגוף והגוף לפלנטה. היה בו צירוף מיוחד הפעם של מעין קלילות ופשטות שלא ציפיתי להן לצד לימוד ותרגול שנכנס ישר ופשוט לתאי הגוף. זה לא הרגיש עמוק כמו שפעם עמוק הרגיש, זה לא הרגיש חודר או נוקב או מואר כמו שפעם כל האיכויות האלו הרגישו לי, זה הרגיש קל ועדין, זה גם מה שקרה בשיעור הראשון של הקורס עבודה עם הגוף

תוך כדי הוראה נבהלתי, אמרתי לעצמי את לא נותנת מספיק, את חלשה, את לא מספקת את הסחורה, אבל במקביל שאלתי את עצמי, אולי זה פשוט עובר אחרת, עם פחות פאתוס או דרמתיות או חשיבות עצמית, אולי מה שפעם הייתי צריכה להתאמץ להעביר והרגיש מאוד מספק פשוט יוצא בקלילות

במהלך היום אני עושה כמובן את כל התרגילים וקיבלתי כמה תובנות שאני רוצה לחלוק,

החיה שבאה לתמוך בגוף שלי ובאפשרות שלי לעבוד איתו באופן מיטיב יותר היתה כלב ים לבן. כלב הים מלווה אותי כבר כמה שבועות. הוא מלמד אותי לעבות את האור שעוטף אותי כדי לייצב את שדה האנרגיה שלי וכדי לאפשר לי להרגיש יותר יציבה ובטוחה אל מול תדרי אנרגיה שקשים לי

אתמול הוא לימד אותי עוד משהו. הוא הסביר לי שככל ששדה האור שלי עבה יותר אני יכולה להוריד או לקרון אור עוד יותר מקודש או מקורי בלי פחד שהוא יפגע ועם האפשרות לאפשר לו לעבוד דרך מספיק פילטרים בשכבות האנרגיה השונות בעולם. יכולתי לראות את היהלום והאור הכי נקי וטהור שוכן לו מאחורי השכבות של הכלב ים ומאפשר לו לנוע בתנאים קיצוניים של קור למשל, בלי קושי. הבנתי שכדי להקל על הגוף שלי אני חייבת לבסס אור עבה אחרת הגוף שלי מתעייף ונחלש מהמפגש עם תדרים אחרים בעולם

תובנה נוספת שהגעתי אליה הגיעה מתקשורת עם פלנטת ארץ. אני בתקשורת עמוקה איתה כבר כמה ימים ברצף, מרגישה שמגלה עליה צד שלא ראיתי, צד יותר גולמי, פחות מפותח עד ברוטאלי. אני מתחילה להבין את הפוטנציאל התפתחות של האדם על הפלנטה ביחס למה שהיא מאפשרת לו וביחס למה שהיא מבקשת ממנו

פלנטת ארץ היא עוצמות גדולות שמתבטאות בכל מה שקיים בתוכה ועל פניה והאדם יכול להתפתח מהעוצמות האלו או להדהד אותן כמו שהן

הפלנטה מבקשת ממנו לפתח אותן ולא להדהד אותן, להתעלות ולא להיכנע לפרדיגמות בהן הן מתבטאות. הנרטיב של טורף נטרף, די מיצה את עצמו, שרשרת המזון, מלחמת ההישרדות, את כל אלו האדם מהדהד מתוכה אבל יש לו את הפוטנציאל גם לארגן מחדש קיום פלנטרי אחר

כן היא יפה, כן היא עצמתית, כן יש איזה איזון מופלא לכאורה, או היה כזה פעם בין כל שכבות החיים שהיא מקיימת, אבל היא כמהה לתדר אחר שהאדם יכול לאפשר באמצעות היכולת שלו להתעלות. היכולת הזו להתעלות היא לא יכולת של הטבע שלה

עוד למדנו אתמול את הזמן, וראינו שהמחיצות בין אור לחומר, בין מציאות לחלום, בין דמיון למציאות, בין עבר לעתיד, כל אלו מתדקקות עד נעלמות, הכול הוא למעשה עכשיו: החלום הוא עכשיו, האור והגוף הם אחד, הבנו שכמו שאדם מצליח בתקופת חיים אחת לחוות כמה גלגולים, הוא נע ביום אחד בין חלום למציאות מספר פעמים וזקוק למספר מנוחות משום שביום אחד באופן מסוים יש מספר “לילות” ובחנו כיצד ניתן לסייע לגוף שלנו לעבד את האינטנסיביות הזו

קרו עוד הרבה דברים והנחנו עוד הרבה מודעויות ואני קולטת שהייתי יכולה לכתוב עוד ועוד והפער בין זה שהרגיש שכאילו היה קליל או פשוט ואולי לא קרה כלום לבין מה שכנראה כן קרה, התגלה או התאפשר הוא גדול

אולי ככה זה כשיש יותר אור והוא מוכל בטבעיות ובפשטות יותר בגוף, זה לא מסובך, ומה שפעם היה עמוק ודורש ריכוז רב הופך למעין דילוג קטן מרעיון להגשמה.

לתגובה

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שפה בשבילי היא כלי לזרימת אנרגיה. היא ערוץ או מתווה, או אפליקציה שהמבנה שלה מייצר תנועה, מזין או מזרים תדר מסוים בתוכי ובעולם.
 
בשבילי שפה אינה סיפור, אלא ערוץ להבנה של תדרים שונים וכלי לנגישות. כמו שישנם עזרי נגישות לאנשים חרשים או אנשים עוורים, כך השפה היא כלי נגישות לאדם לשהגיע לעולם ואינו יודע מיהו ולאן הגיע.
 
השפה אינה מגלה לאדם מיהו, והיא גם אינה מגלה מהו העולם, אבל היא מציעה אפשרויות לגבי מה אפשר לעשות בעולם כאדם.
 
בעידן הקודם השאלה-תמיהה הייתה, מי אני, מאין באתי, לאן אני הולך, מתוך הנחה אולי שייש אני, שייש מקום ממנו הגעתי ומקום אליו אנחנו מגיעים. כל המבנה של התהיה הוא לינארי, מניח מקור, יעד, וקיום של הוויה תופשת. כמה אלפי שנים אחרי שהתהיות האלו הורהרו עד דק, לא נראה שהתקדמנו עם תשובה, אבל קיבלנו לא מעט ספקולציות או נקודות מבט
 
השאלה שאותי מעניינת היא לא מי אני, או מאין הגעתי ולאן אני הולכת, אלא מה אני יכולה לעשות, להרגיש, לחוות, לחולל
 
דבר ממה שאעשה, ארגיש, אחשוב, אחווה או אחולל אינו מגדיר אותי או את העולם, וכל דבר שאעשה או אחווה או אחולל ישפיע על יכולת התפישה שלי אפשרויות חדשות של קיום
 
כל מילה מבחינתי היא עולם, שפה, מערכת שמאפשרת לי חוויה, שינוי, התפתחות
 
על פי תפישתי כל מילה היא ביטוי לתדר שהוא מובחן באיכות שלו מתדרים אחרים ויש לו מכנים משותפים
 
למשל המילה עקרב, באה לציין יצור מסויים שמתקיים בממד הזאולוגי, אבל כשאני מרשה לעצמי להתקרב למילה, לאיכות, לעקרב, אני מזהה תבנית אנרגטית מסויימת שתומכת באחד מממדי הקיום שלי. העקרב למשל הוא תדר, או אפליקציה שכשאני עובדת איתה אני מזהה את המקום שלו בגוף שלי (כי כל דבר שאני תופשת מתקיים גם בתוכי) וכשאני מפעילה אותו בתוך הגוף שלי יש לי גישה למה שיכול להיות מכונה כגביע הקדוש או מעיין הנעורים, או מיים טהורים מחדשי תודעת חיים. ההכרות עם השפה של העקרב, האפליקציה המבנה, הזרימה שלו מפגיש אותי עם עצמה של התחדשות כוח חיים ואני יכולה להפעיל אותה כמתג
 
המילה אלוהים למעשה מקיימת עולם שלם של הנחות, למשל, איכות שאינה נתפשת באופן ישיר בחומר אבל מארגנת את הקיום באופן שאינו מזדהה באופן מוחלט עם החומרי (במידה ונאמין שאיכות כזו קיימת) ובמידה ולא נאמין שאיכות כזו קיימת היא עדיין מקיימת את המבנה החומרי באופן אחר כלא קיימת
 
כל מילה שאנו תופשים היא קואורדינטה במפה העצומה של הגלקסיה שהיא אנחנו. להיכנס לתוך המילה, ולצלול אל תוך העולם שהיא מאפשרת זה לגעת בעצמנו בעוד אופן
 
מלאך, נשמה, אלוהים, עקרב, הר, כוכבים, אש, מים, אדמה, לוחם, חולם, סליחה תודה, כל איכות כזו אם שייש לה ביטוי פיזי ואם לא, היא איכות מקור שיש לה תבנית אור מטאפיזית, מקום בגוף, רשת אנרגטית שאפשר להפעיל בתוכנו ממש כמו שמפעילים אפליקציה בטלפון
 
הגוף האנושי הוא כמו גלקסיה עצומה, אפשר להגיד “כוכבים”, “תאים”, ואפשר לומר: גמל שלמה, חגב, נמלה, צרצר,…. הם אולי דומים אבל גם שונים מאוד אחד מהשני וכל אחד מעניק הבנה מיוחדת של אפשרויות השימוש בהכרה, הרחבת התודעה ותפעול מושכל יותר של הגוף, שמאפשר עוד התגלות
 
אני חוקרת לא מעט איכויות/ מילים/ אפליקציות לאורך השנים בעבודה אנרגטית מוקפדת ואינטנסיבית על עצמי. אני עכבר הנסיונות של עצמי, אני המעבדה, החוקר, התצפיתן, ואני כל הזמן משתנה, מתגלה, מתאפשרת
 
השנה אני הולכת לנסות ללמד חלק מהתהליכים הללו במסלול השנתי. כשכתבתי שהמסלול השנתי יעסוק בשפות קיבלתי כל מיני תגובות שלימדו אותי שאני צריכה אולי להסביר עוד קצת במה עוסקת שנת הלימודים.
לא נעסוק באותיות. נעסוק במודלים אנרגטיים שמחברים גוף ותודעה לשימוש מושכל יותר בגוף שלנו.
 
אין תכלית ללימודים במובן הישיר, כי אין באמת לאן ללכת, אבל היכולת לתפעול מושכל מביאה איתה הרבה חדווה, חירות ובריאות, גם אם היא יכולה להיות מאוד מאוד מאתגרת. זה לחיות כל הזמן בתפר שבין החלום למציאות, האפשרות וההגשמה, בנביעה האינסופית שההכרה שלנו יכולה לתפוש ולחוות ולהתפתח מתוכה
 
חלק מהשפות שנלמד: שפת הנשמה, שפת הנפש, שפת האלוהות, שפת האהבה, שפת המלאכים, שפת הגאולה, שפת הטבע, שפת הזמן, תדרים של איכויות הוויה מהטבע ומהגלקסיה, ועוד….
 
זה לא מי אני, זה מה אני יכולה להיות, לרגע, לפני שהוא מתחלף ברגע אחר… ואני מתגלה שוב, באופן אחר

התחברות לאתר