התנינים, הזמן והעלטה

29 לנובמבר, 2022.

בימים האחרונים, לקראת סדנת התקשור הקרובה, סיפרתי כמה סיפורי תקשור מהתקופה הראשונה של המודעות, סיפורים שבהם התקשור היה הדרכה פנימית מאוד קרובה למציאות החיים האנושית שלי

בשנים 2014-2016 התחלתי מהלך שהרחיק אותי מאוד מהמציאות הזאת, התקבלתי אז לבית ספר של מלאכים, בית ספר שהלכתי אליו במשך כארבע שנים, בלילה, בחלימה. היו לי בו מורים ומקצועות לימוד ואמנם נשארתי אדם בחיים, אבל החיבור למציאות כבר לא היה כמו פעם

בתקופה זו ליה הייתה בחינוך ביתי כך שחיינו בתוך בועה פרטית, ואני כתבתי כ 3000 עמודים של חלימה. כל הקיום שלנו היה במצב של חלימה, מעין רשת אור שמחברת בין העולם הזה לעולם אחר, רשת גמישה שמעצבת מחדש את הזהות, את התפישה, את הקיום

הידע בעמודים אלו אינו תקשור במובן שבו לא תקשרתי עם ישות ספציפית שהדריכה אותי, אבל מצב התפישה שלי היה חלופי ואפשר לי באופן שוטף ורציף לתפוש סוג אחר של מחשבות. אלו היו מהשנתיים המיוחדות ביותר בחיי והרבה מהידע שאני מעבירה עד היום מבוסס על החלימה הזאת שאז תפשתי אבל עוד לא ידעתי לקרקע

הקטע הבא לקוח מתוך יומן שנקרא “בעלטה”

את 16 הספרים/יומנים שכתבתי באותה תקופה עוד לא עיבדתי ולא פרסמתי

“התנינים שומרי הזמן, והזמן הוא תפישה
דבר אינו מקרי, דבר אינו בעל משמעות. זו האמת. הכל בדיוק איפה שהוא צריך להיות ולדבר מכל זה אין משמעות. משמעות היא המחשבה שאנחנו נוכל לפענח מדוע דבר נמצא במקום זה או אחר. משמעות כבולה למחשבה והמחשבה כבולה לאגו ולצורך לשלוט ולהבין והאמת גדולה מאלו
אני חייבת לעבור לזמן הגדול ולשחרר את ניסיונות השליטה שלי על הזמן ולהחליף אותם בתפישה. לאפשר לעצמי לתפוש את הדבר המדויק בכל רגע של הווה, שהוא למעשה המצב היחיד שנמצא מחוץ לזמן. אם אני מרוכזת בתפישה של מה שהווה מציג בפני בלי שיעבוד לעבר, או מבט לעתיד, אני חופשיה מהזמן הלינארי ומהזמן המעגלי

הסיפור הוא מה שאנחנו ממלאים בו את הרווח בין הדברים, הוא החוט שבאמצעותו אנחנו קושרים בין דבר ודבר באופן שנוכל לתפוש אותו עם ההיגיון. הסיפור הוא מה שקורה ברווח שבנינו לבין הדבר וברווח הזה של הסיפור אנחנו מתקיימים ואלו גבולות העולם שלנו.
לספר את האמת בלי סיפור, בלי הצדקות, בלי הגיון ואפילו בלי להבין, הוא לשחרר את האמת אל הזמן הגדול ולנוע באופן חדש. זו למעשה אינה תנועה זהו הסדק שהאמת יכולה לעבור דרכו חופשיה מנטל הלוגיקה. האמת שעוברת דרך הסדק בלי סיפור אינה בונה עולם היא רק מתארת את הבריאה

אלוהים שם את התנינים הגדולים כשומרי הסף והם גדולים והם שוכבים להם בין החול לים והיציאה מהפלנטה הזו אינה דרך האדמה או דרך הים, היא דרך גוף התנינים הגדולים שמאגדים יחד את היבשה והים. במסדרונות העצומים הללו של התנינים אפשר לעבור מכל מה שיש לכל מה שלא ידוע, אך ורק אם נצליח לרוקן את העיניים שלנו מכל השתקפות, זה הרגע שבו התנין או טורף אותך או נותן לך לעבור. הוא נתן לי לעבור

בעלטה אתה לומד שיש זמן קטן וזמן גדול והמעבר מהזמן הקטן לזמן הגדול עובר דרך התנין. הזמן הקטן הוא הזמן הליניארי והמעגלי שהם למעשה אותו סוג של זמן כי הם מבוססים על הזיכרון הפלנטרי. הזמן הגדול אינו זמן, הוא אינו עובר מנקודה לנקודה ואין לו סימני דרך כעונות השנה או התקופה הניאנדרטלית

הזמן הגדול הוא התפישה של ההווה וכל רגע בהווה כאילו הוא הזמן כולו ואינו קשור למה שקרה או יקרה. הזמן הגדול אינו של דקות או שניות או שנים הוא זמן של רגעים והרגע הוא דבר בלתי מדיד. לא ניתן למדוד את הזמן הגדול ולא ניתן לתקוע בו יתדות שיעזרו לנו להתמצא בתוכו כעונות השנה או תאריכים משום שהזמן הגדול מתקיים בעלטה שמעבר לסיפור הבריאה המוכר כאשר ניכנס בשער של התנינים”

מתוך בעלטה עמ 108-119.

לתגובה

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שפה בשבילי היא כלי לזרימת אנרגיה. היא ערוץ או מתווה, או אפליקציה שהמבנה שלה מייצר תנועה, מזין או מזרים תדר מסוים בתוכי ובעולם.
 
בשבילי שפה אינה סיפור, אלא ערוץ להבנה של תדרים שונים וכלי לנגישות. כמו שישנם עזרי נגישות לאנשים חרשים או אנשים עוורים, כך השפה היא כלי נגישות לאדם לשהגיע לעולם ואינו יודע מיהו ולאן הגיע.
 
השפה אינה מגלה לאדם מיהו, והיא גם אינה מגלה מהו העולם, אבל היא מציעה אפשרויות לגבי מה אפשר לעשות בעולם כאדם.
 
בעידן הקודם השאלה-תמיהה הייתה, מי אני, מאין באתי, לאן אני הולך, מתוך הנחה אולי שייש אני, שייש מקום ממנו הגעתי ומקום אליו אנחנו מגיעים. כל המבנה של התהיה הוא לינארי, מניח מקור, יעד, וקיום של הוויה תופשת. כמה אלפי שנים אחרי שהתהיות האלו הורהרו עד דק, לא נראה שהתקדמנו עם תשובה, אבל קיבלנו לא מעט ספקולציות או נקודות מבט
 
השאלה שאותי מעניינת היא לא מי אני, או מאין הגעתי ולאן אני הולכת, אלא מה אני יכולה לעשות, להרגיש, לחוות, לחולל
 
דבר ממה שאעשה, ארגיש, אחשוב, אחווה או אחולל אינו מגדיר אותי או את העולם, וכל דבר שאעשה או אחווה או אחולל ישפיע על יכולת התפישה שלי אפשרויות חדשות של קיום
 
כל מילה מבחינתי היא עולם, שפה, מערכת שמאפשרת לי חוויה, שינוי, התפתחות
 
על פי תפישתי כל מילה היא ביטוי לתדר שהוא מובחן באיכות שלו מתדרים אחרים ויש לו מכנים משותפים
 
למשל המילה עקרב, באה לציין יצור מסויים שמתקיים בממד הזאולוגי, אבל כשאני מרשה לעצמי להתקרב למילה, לאיכות, לעקרב, אני מזהה תבנית אנרגטית מסויימת שתומכת באחד מממדי הקיום שלי. העקרב למשל הוא תדר, או אפליקציה שכשאני עובדת איתה אני מזהה את המקום שלו בגוף שלי (כי כל דבר שאני תופשת מתקיים גם בתוכי) וכשאני מפעילה אותו בתוך הגוף שלי יש לי גישה למה שיכול להיות מכונה כגביע הקדוש או מעיין הנעורים, או מיים טהורים מחדשי תודעת חיים. ההכרות עם השפה של העקרב, האפליקציה המבנה, הזרימה שלו מפגיש אותי עם עצמה של התחדשות כוח חיים ואני יכולה להפעיל אותה כמתג
 
המילה אלוהים למעשה מקיימת עולם שלם של הנחות, למשל, איכות שאינה נתפשת באופן ישיר בחומר אבל מארגנת את הקיום באופן שאינו מזדהה באופן מוחלט עם החומרי (במידה ונאמין שאיכות כזו קיימת) ובמידה ולא נאמין שאיכות כזו קיימת היא עדיין מקיימת את המבנה החומרי באופן אחר כלא קיימת
 
כל מילה שאנו תופשים היא קואורדינטה במפה העצומה של הגלקסיה שהיא אנחנו. להיכנס לתוך המילה, ולצלול אל תוך העולם שהיא מאפשרת זה לגעת בעצמנו בעוד אופן
 
מלאך, נשמה, אלוהים, עקרב, הר, כוכבים, אש, מים, אדמה, לוחם, חולם, סליחה תודה, כל איכות כזו אם שייש לה ביטוי פיזי ואם לא, היא איכות מקור שיש לה תבנית אור מטאפיזית, מקום בגוף, רשת אנרגטית שאפשר להפעיל בתוכנו ממש כמו שמפעילים אפליקציה בטלפון
 
הגוף האנושי הוא כמו גלקסיה עצומה, אפשר להגיד “כוכבים”, “תאים”, ואפשר לומר: גמל שלמה, חגב, נמלה, צרצר,…. הם אולי דומים אבל גם שונים מאוד אחד מהשני וכל אחד מעניק הבנה מיוחדת של אפשרויות השימוש בהכרה, הרחבת התודעה ותפעול מושכל יותר של הגוף, שמאפשר עוד התגלות
 
אני חוקרת לא מעט איכויות/ מילים/ אפליקציות לאורך השנים בעבודה אנרגטית מוקפדת ואינטנסיבית על עצמי. אני עכבר הנסיונות של עצמי, אני המעבדה, החוקר, התצפיתן, ואני כל הזמן משתנה, מתגלה, מתאפשרת
 
השנה אני הולכת לנסות ללמד חלק מהתהליכים הללו במסלול השנתי. כשכתבתי שהמסלול השנתי יעסוק בשפות קיבלתי כל מיני תגובות שלימדו אותי שאני צריכה אולי להסביר עוד קצת במה עוסקת שנת הלימודים.
לא נעסוק באותיות. נעסוק במודלים אנרגטיים שמחברים גוף ותודעה לשימוש מושכל יותר בגוף שלנו.
 
אין תכלית ללימודים במובן הישיר, כי אין באמת לאן ללכת, אבל היכולת לתפעול מושכל מביאה איתה הרבה חדווה, חירות ובריאות, גם אם היא יכולה להיות מאוד מאוד מאתגרת. זה לחיות כל הזמן בתפר שבין החלום למציאות, האפשרות וההגשמה, בנביעה האינסופית שההכרה שלנו יכולה לתפוש ולחוות ולהתפתח מתוכה
 
חלק מהשפות שנלמד: שפת הנשמה, שפת הנפש, שפת האלוהות, שפת האהבה, שפת המלאכים, שפת הגאולה, שפת הטבע, שפת הזמן, תדרים של איכויות הוויה מהטבע ומהגלקסיה, ועוד….
 
זה לא מי אני, זה מה אני יכולה להיות, לרגע, לפני שהוא מתחלף ברגע אחר… ואני מתגלה שוב, באופן אחר

התחברות לאתר